سخنگوی نیروهای مسلح عراق تکذیب کرد

کدخبر: ۴۵۳۰۱۴
اقتصادنیوز: یحیی رسول، وقوع هرگونه انفجار در داخل منطقه سبز بغداد را تکذیب کرد.
سخنگوی نیروهای مسلح عراق تکذیب کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، موازین نیوز گزارش داد، در حالی که رسانه‌های عراقی از شنیده شدن صدای آژیر‌های هشدار در سفارت آمریکا در بغداد، پایتخت عراق خبر دادند، سرلشکر یحیی رسول، سخنگوی دفتر فرماندهی نیروهای مسلح عراق وقوع هرگونه انفجار در داخل منطقه سبز بغداد را تکذیب کرد.

 

یحیی رسول گفت: «اخباری که از انفجار در داخل منطقه سبز می‌گویند صحت ندارند و رسانه‌ها گزارش‌های قبلی از انفجار در منطقه سبز در عصر را منتشر کردند.»

این در حالی است که صابرین نیوز پیش از این اعلام کرده است: «دولت عراق علی‌رغم شنیدن صدای بیش از ۷ انفجار، وقوع انفجار در داخل منطقه سبز را تکذیب می‌کند.»

رسانه‌های عراقی همچنین از شنیده شدن صدای آژیر‌های هشدار در سفارت آمریکا در بغداد، پایتخت عراق خبر دادند.

بامداد امروز یکشنبه رسانه‌های عراقی گزارش دادند که درپی حمله پهپادی به منطقه سبز بغداد و سوء قصد به جان مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق صدای انفجار و تیراندازی شنیده شده، اما نخست‌وزیر از این حمله جان سالم به در برد. در حمله پهپادی به منطقه سبز بغداد خانه نخست‌وزیر این کشور هدف قرار گرفته شد.

سخنگوی دفتر فرماندهی نیروهای مسلح عراق در این باره نیز اعلام کرده است که ترور نافرجام نخست وزیر عراق با پهپاد‌های بمب گذاری شده صورت گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید