حملات لیندسی گراهام به بایدن: بی کفایت ترین رئیس جمهور هستی

کدخبر: ۴۵۳۷۶۷
لیندسی گراهام «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور را به بی‌کفایتی متهم کرد و گفت بایدن بی کفایت ترین رئیس جمهور آمریکاست.
حملات لیندسی گراهام به بایدن: بی کفایت ترین رئیس جمهور هستی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، فاکس نیوز گزارش داد، «لیندسی گراهام»، سناتور ایالت کارولینای جنوبی در سخنانی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا را به بی‌کفایتی متهم کرد و گفت بایدن بی کفایت ترین رئیس جمهور آمریکاست.

به گفته گراهام، بایدن حتی از «جیمی کارتر» رئیس جمهور پیشین آمریکا نیز بدتر است و این به ویژه بعد از خروج از افغانستان درباره او بیشتر صدق می‌کند.

وی افزود که جو بایدن بی‌کفایت‌ترین رئیس جمهور ادوار زندگی او در زمینه سیاست خارجی و حتی بدتر از جیمی کارتر بوده است و ماهیت جنگ با تروریسم را درک نمی‌کند.

پیش از این، روزنامه انگلیسی تلگراف در گزارشی گفته بود که محبوبیت جو بایدن طی ۹ ماه نسبت به سایر رؤسای جمهور آمریکا به شدت سقوط کرده به نحوی که وی رتبه نخست در این کاهش را از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون به خود اختصاص داده است. بر این اساس، رتبه بندی بایدن ۱۱.۳ درصد کاهش داشت (از ۵۶ درصد تا ۴۴.۷ درصد) و چنین کاهشی بیشتر از شاخص سقوط رتبه بندی ۱۰ رئیس جمهور قبلی در این کشور است. پیشتر صاحب رکورد این کاهش سریع محبوبیت، باراک اوباما بود که طی ۹ ماه اول ریاست جمهوری، ۱۰.۱ درصد کاهش رتبه بندی داشت. بدین ترتیب بایدن تمامی رأی دهندگان را دلسرد کرده است. کاهش رتبه بندی دونالد ترامپ در ۹ ماه اول ۴.۴ واحد درصد بود.

این روزنامه در ادامه اضافه کرد که محبوبیت بایدن در ماه ژوئیه زمانی که در کشور تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزایش یافت و پایان ماه آگوست یعنی وقتی که ارتش آمریکا از افغانستان خارج شد، به شدت سقوط کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید