امام جمعه بوشهر: برای حل مشکلات به مدیران جهادی نیاز داریم

کدخبر: ۴۵۳۹۷۱
امام جمعه موقت بوشهر میگوید برای رفع مشکلات اقتصادی به مدیران جهادی نیاز داریم.
امام جمعه بوشهر: برای حل مشکلات به مدیران جهادی نیاز داریم

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از ایسنا، حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار کرد: مردم از دولت، مدیران و مسئولان استان و کشور انتظار دارند با توجه به نظر مشاورین و متخصصین بتوانند بیشتر در مسیر توسعه و رفع مسائل و مشکلات مردم قدم بردارند و مدیریت‌های جهادی بیشتری را در سطح استان شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر امروز به مدیران جهادی، کم توقع و پرتحرک نیاز دارد، اضافه کرد: مدیر جهادی می‌تواند مسائل و مشکلات مردم را درک کند، در کنار آن‌ها باشد و از هیچ تلاشی برای رفع آن‌ها دریغ نکند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: اکنون با وجود مشکلات اقتصادی فعلی کشور،  مردم باید همواره مد نظر داشته باشند که کشور امروز در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد و دشمن انگیزه دارد ما را در سختی و فشار قرار دهد که در این شرایط ما باید توقع خودمان را با شرایط فعلی و جنگ اقتصادی متناسب کنیم.

 دشتی بیان کرد: به نظر می‌رسد بدنه مدیریتی کشور با توجه به شرایط فعلی ضعیف و نیاز است تمامی مدیران کشور جهادی باشند. احساس می‌شود حضور مدیران جهادی در رده‌های مختلف کم رنگ است و برطرف کردن این مهم می‌تواند به رفع مسائل مشکلات کمک کند.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی در جامعه عنوان کرد: برخی در تلاشند تا حجاب را در جامعه از بین ببرند و انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی با ابتذال و فساد سازماندهی شده برخورد کنند. به نظر می‌رسد امروز در این شبیخون فرهنگی دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که برای رسیدن به اهداف شومشان هزینه‌ها می‌کنند و برنامه ریزی دقیقی هم انجام داده‌اند.

خطیب جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: برخی در در تلاشند تا بی حجابی را سیاسی کنند و به عنوان جلوه‌ای در راستای مبارزه با نظام از آن بهره‌برداری کنند.

دشتی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بیان کرد: وجود مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه در شهر قم باعث شده تا بسیاری از علما و فضلا با توسل به ساحت مقدس او سال‌ها عمر خود را در مسیر ترویج ارزش‌های  دینی صرف کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید