شعار مبارزه با مفاسد در نماز جمعه ورامین

کدخبر: ۴۵۳۹۸۲
امام جمعه ورامین میگوید در دولت سیزدهم مبارزه با فساد مشهود است.
شعار مبارزه با مفاسد در نماز جمعه ورامین

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از ایسنا، حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی شعار عدالتخواهی دولت سیزدهم را مورد تقدیر قرار داد و گفت: مبارزه با فساد در اقدامات اجرایی و عملی دولت نیز مشهود است.

وی از قوه قضائیه خواست در مسیر مبارزه با فساد با قوه مجریه همکاری کند و افزود: باید در مسیر مقابله با فساد و برقراری عدالت کوتاه بیاییم ، از همه ظرفیت‌ها می‌بایست ، در این زمینه بهره بُرد.

امام جمعه موقت ورامین سپس بر جوانگرایی تاکید کرد و گفت: تلاش و کار مداوم و خستگی ناپذیری ، استفاده از نیروهای انقلابی و جهادی و استفاده از نظر نخبگان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اهمیت فراوانی دارد.

وی در ادامه بر رعایت حدود الهی تاکید و اضافه کرد: برخی به اشتباه گمان می‌کنند، عدول از حدود الهی ربطی به آزادی دارد، در حالی که این اقدامات در راستای تبلیغات برنامه ریزی شده دشمنان در فضای مجازی است.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به مذاکرات پیش رو هسته‌ای اشاره کرد و خطاب به تصمیم گیرندگان در این حوزه گفت: دشمن نمی‌تواند ، کشور مقتدر و مستقلی مانند ایران اسلامی را تاب بیاورد و به دشمنی‌هایش ادامه می‌دهد ، اما بدانید، امروز آمریکا در موقعیتی نیست، که بتواند، زورگویی کرده و نظراتش را به ما تحمیل کند.

قدوسی نژاد مذاکره با قدرت و شجاعت و بر طبق مصالح واقعی کشور و ملت را خواستار شد و افزود: باید در مذاکرات اقتدار و سوءظن داشته باشیم ، که مبادا منافع ملی مورد غفلت تصمیم گیرندگان قرار گیرد، نباید فکر کنیم، که اگر کوتاه بیاییم، آمریکا و غرب مساعدت خواهند کرد، خیر، باید بداینم، اینگونه نیست، مبادا از منافع اساسی و حیاتی ملت کوتاه بیاییم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید