عکسی از محمد مخبر در میان زلزله زدگان بندرعباس

کدخبر: ۴۵۴۶۲۰
مخبر از روستای گیشان غربی که خسارت زیادی از زلزله دیده بازدید کرد و علاوه بر صحبت مستقیم با مردم، در جریان آخرین وضع امدادرسانی به مردم این روستا قرار گرفت.
عکسی از محمد مخبر در میان زلزله زدگان بندرعباس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر به همراه وزرای نیرو و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ساعت ۲۳:۳۰ دیشب وارد بندرعباس شد و بلافاصله به همراه وزرا، استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی به بخش فین، کانون دو زمین لرزه شدید روز گذشته بندرعباس سفر کرد.

وی از روستای گیشان غربی که خسارت زیادی از زلزله دیده بازدید کرد و علاوه بر صحبت مستقیم با مردم، در جریان آخرین وضع امدادرسانی به مردم این روستا قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور در جریان این بازدید‌ها گفت: گرچه بر اثر این دو زلزله تنها یک فوتی گزارش شده است، اما خسارت‌های زیادی به منازل مسکونی و دام مردم در بخش فین وارد شده است.

محمد مخبر افزود: در جلسه امروز دوشنبه ۲۴ آبان در استانداری هرمزگان ، در خصوص راهکار‌های جبران خسارت‌های ناشی از زلزله تصمیم گیری می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و اسکان اضطراری مردم بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس این شهر دیدن کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید