حمله تند کیهان به حسن روحانی و حسام الدین آشنا

کدخبر: ۴۵۵۱۳۴
حسام‌الدین آشنا مدتی است با توئیت‌های مبهم و کنایه‌دار، سعی می‌کند یادگاری‌های دولت سابق را به فراموشی بسپارد
حمله تند کیهان به حسن روحانی و حسام الدین آشنا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه کیهان، طعنه و کنایه‌های مشاور رئیس‌دولت سابق، با پاسخ‌های جدی وشوخی کاربران در فضای مجازی مواجه شد.

حسام‌الدین آشنا مدتی است با توئیت‌های مبهم و کنایه‌دار، سعی می‌کند یادگاری‌های دولت سابق را به فراموشی بسپارد. یک روز ادعا می‌کند «آنان که می‌خواستند مایه حسرت دیگران شوند، چه بسا نادانسته و ناخواسته مایه عبرت دیگران شدند». و این البته گویا حاصل دیدن سیمای خود در آینه بوده و جناب ایشان پنداشته که درباره دیگران (دولت جدید )قضاوت می‌کند! توئیت دیگر او درباره سپری شدن صد روزگی دولت جدید هم از آن شیرین کاری‌های تا به تایی بود که موجب شد کاربران فضای مجازی از خجالت وی دربیایند.

به نوشته جهان نیوز، البته که دولت سیزدهم تا اینجای کار دستاوردهای بزرگی نسبت به فجایع تحویل گرفته شده و عمر کوتاه سپری شده داشته است. ضمنا عمق برخی خسارات وارده در دولت روحانی تا حدی است که ترمیم آن مشکلات به چند سال زمان نیاز دارد.

ظاهرا جناب آشنا حواسشان به قعرنشینی رئیس‌جمهور متبوعشان در جدول میزان محبوبیت‌ها نبوده است و گمان کرده است صرف گذشت صد روز، فجایع و خاطرات تلخ گذشته فراموش شده و می‌توان با ژست طلبکاری، نهضت مطالبه‌گری راه‌انداخت. 

اما انتشار توئیت آشنا با واکنش‌های بسیاری مواجه شد؛ از جمله:
*این همون آدمیه که 365 روز قبل می‌گفت دولت هیچکارس!
*کارهای صد روز اول:1) باز پرداخت سود اوراق سر رسید شده‌ای که دولت روحانی فروخته (ماهانه حداقل ده هزار میلیارد تومان) 2)خلع ید و بازگشت هفت تپه به مردم 3) ساماندهی به گمرک و کالاهای رسوب کرده در آن 4) کمک به راه‌اندازی برخی کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل 5) واکسیناسیون گسترده و مهار کشتار دسته جمعی و سرسام‌آور کرونا
* در طی این صد روز: تامین واکسن برای هشتاد میلیون نفر، مهار روند افزایشی قیمت میلگرد و سیمان، فرود آمدن از برج عاج و بازگشت به میان مردم، برکناری برخی مدیران ناکارآمد، آغاز مراحل اجرایی طرح مسکن ملی، پاسخگویی به افکار عمومی.
*رئیسی مثل روحانی نگفت صد روزه همه چیز را حل می‌کنم. رئیسی در قضیه بنزین نیامد بگوید تازه صبح جمعه فهمیدم.
* صدر روز بدون دروغ و وعده‌های پوچ.
* چه قدر وقیح!! چاهی که دولت شما کنده، به هسته مرکزی زمین رسیده.
* نه اینکه صد روز اول دولت بنفش شق‌القمر شد.! هنوز بخیه‌های برجام رو نکشیدیم.
* دولت رئیسی در این صد روز به‌اندازه 7 سال مدیریت زخم بستری کار کرد.
* کارهایی که رئیسی در این صد روزه انجام داده، شما و رئیست در 8 سال انجام ندادید.
* مگه آدم عقلش کم باشه که بگه 100 روزه مشکلات رو حل میکنه؟ حرف رئیستون را یادتون رفته؟!
* به به آقای آشنا! پارسال دوست امسال آشنا! ما هنوز منتظر تحقق وعده‌های صد روزه جناب روحانی هستیم. منتظر بمونیم یا بی‌خیال بشیم؟ شماها و حرف زدن از صد روزه؟ خیلی رو میخاد والا.
*درست می‌گویید. صد روز گذشته و هنوز برخی مدیران بی‌کفایت محاکمه نشده‌اند. در حالی که حق یک ملت به گردن شان است و طلبکاری هم می‌کنند!
*صد ماه و صد سال هم که بگذره، تاریخ ایران بی‌کفایتی و بی‌تدبیری‌ها و خیانت‌های 8 ساله رو فراموش نمیکنه.
*خدا رو شکر. دارن شفا میگیرن. دیگه لال نیستن. اونی که وعده 100 روزه داده بود، حسن کلید بود، خودش هم گفت فقط یه بی‌عقل میتونه وعده 100 روزه بده.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید