اتفاق عجیب در خانواده بشار اسد /برادرزاده همزمان اول و دوم شد

کدخبر: ۴۵۵۴۸۹
انتشار اخبار و عکس کسب همزمان دو مقام اول و دوم توسط برادرزاده بشار اسد در مسابقات اسب سواری با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد.
اتفاق عجیب در خانواده بشار اسد /برادرزاده همزمان اول و دوم شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، انتشار خبر و عکس کسب همزمان دو مقام اول و دوم توسط برادرزاده بشار اسد در مسابقات اسب سواری با واکنش های مختلفی روبه رو شد.

"شام" نام دختر "ماهر اسد " برادر بشار اسد رییس جمهوری سوریه است. ماهر اسد چهره امنیتی و از فرماندهان ارشد نظامی امنیتی سوریه است. وی در بحران سوریه نیز به شدت از برادرش حمایت کرد و در حملات علیه معترضین و مخالفان مسلح و گروه های مسلح نقش مهمی داشت.

WzqFDmlS1bh3

بعد از اعلام کسب همزمان دو مقام اولی و دومی توسط وی، عکس شام که یک پا روی سکوی اول و پای دیگر روی سکوی دوم گذاشته بود مورد توجه قرار گرفت و بسیاری ان را بازنشر کرده و درباره ان نظر موافق یا مخالف منتشر کردند.

این اتفاق در مسابقات سوارکاری سوریه روی داد.

رسانه های مخالف و حامی دولت سوریه نیز ضمن بازنشر این خبر و عکس، موضع گیری حمایت امیز یا تمسخرآمیز داشتند.

یکی از منتقدان دولت بشار اسد ضمن با بازنشر این عکس به طنز و تمسخر نوشت اگر بیشتر تلاش می کرد حتما مقام سوم را هم کسب می کرد.

سایت خبری "جسر" هم با اشاره به این موضوع تیتر زد: "رتبه اول کافی نیست"

این سایت نوشت: خبر کسب همزمان دو مقام اول و دوم توسط شام ماهر الاسد با واکنش های تمسخرامیز زیادی روبه رو شد. از جمله یک نفر نوشت اگر او پای سوم داشت حتما جایگاه سوم را هم کسب می کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید