امام جمعه لامرد پاسخ داد

مردم خریدهای غیرضروری را کجا سرمایه گذاری کنند؟

کدخبر: ۴۵۵۶۰۴
اقتصادنیوز: امام جمعه لامرد توصیه میکند مردم خریدهای غیرضرور را به سمت تولید ببرند.
مردم خریدهای غیرضروری را کجا سرمایه گذاری کنند؟

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از مهر،  علی حسین زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به هفته بسیج و تبریک این هفته به بسیجیان اظهار کرد: بسیج شجره طیبه است و در برهه‌های مختلف انقلاب خوش درخشیده است.

وی، بسیج را زیرساخت تمدن سازی نامید و گفت‌: تفکر بسیجی است که می‌تواند تمدن ساز باشد و روحیه یک شخص بسیجی روحیه تحول، نترسیدن و منطق داشتن است.

حسین زاده به استفاده از ظرفیت جوانان خوش فکر در صنعت شهرستان اشاره کرد و گفت: در منطقه، امروز مشکل اشتغال داریم و باید از ظرفیت این جوانان استفاده کرد.

امام جمعه لامرد ادامه داد: هلدینگی از سرمایه گذاران منطقه تشکیل شود و در کارهای پیمانکاری ورود کنند و پیمانکاران و سرمایه گذاران منطقه در اولویت است و پیمانکاران کلان خورد شوند تا پیمانکاران بومی بتوانند در پیمان شرکت کنند و بتوانیم با روحیه جهادی منطقه را بسازیم.

حسین زاده ادامه داد: امروز کمترین ندای بی وحدتی خیانت به این منطقه است و وحدت مسئولان و مردم بین هم باید حفظ شود و نیروهای دلسوز باید برای منطقه زحمت بکشند.

وی افزود: رشد منطقه رشد کشور است و از مسؤلین می‌خواهیم در انتصابات شایسته سالاری را فراموش نکرده و نگاه به چپ و راست نکنند.

او گفت: این منطقه، در کشور ظرفیت اینکه جزو اولین‌ها باشد را داراست و با افکار بلند و خدمات جهادی و شبانه روزی و بدون سستی مسؤلین می‌شود مشکلات را حل کرد.

امام جمعه لامرد به موفقیت‌های دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در این بازه سه ماهه از سه جنبه رویکرد صحیح در مواضع خارجی، جهادی و در میدان بودن این دولت، و جنبه عملکردی است که قابل بررسی ست و این دولت نمره قابل قبولی را دارد.

وی عنوان کرد: توفیق دولت در پرداخت حقوق ماهیانه کارمندان بدون قرض و بدون خلق پول، سفرهای استانی، تأمین کالاهای اساسی، آزادسازی ۴ میلیارد دلار از منابع خارج از ایران، عضویت در سازمان شانگ های، از دیگر موفقیت‌های این دولت است، که قابل تقدیر است.

حسین زاده همچنین از دولت خواست برای رفع گرانی‌های بی رویه، و بی منطق راهکارهای مناسب پیش گیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید