پیشنهاد وزیر ارشادبرای استفاده از مصلای تهران در برنامه‌های اجتماع‌محور

کدخبر: ۴۵۵۶۲۶
اقتصادنیوز: رئیس شورای هنر گفت: از فضای مصلای حضرت امام خمینی (ره) همچنین می‌توان در کنار فعالیت‌های مذهبی، در راستای برنامه‌های اجتماع‌محور که در سطح شهر به آن نیازمند هستیم بهره برد.
پیشنهاد وزیر ارشادبرای استفاده از مصلای تهران در برنامه‌های اجتماع‌محور

به گزارش اقتصادنیوز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مسئولان مصلای بزرگ امام (ره) پیشنهاد کرد: با تدوین طرحی با همکاری مشترک این وزارتخانه و مصلای تهران، از فضاهای فرهنگی و هنری این مکان معنوی در راستای اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی -اسلامی بهره‌برداری بیشتری شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی صبح روز جمعه (۲۸ آبان ۱۴۰۰) در حاشیه بازدید از مصلای امام خمینی (ره) در نشستی با مدیران اجرایی این محل به وجود نمادهای فرهنگی و هنری در دوره‌های مختلف تاریخی اشاره کرد و گفت: پس از انقلاب اسلامی، مصلای امام خمینی (ره) نماد فرهنگی و هنری کشور شده است.

اسماعیلی در ادامه افزود: مصلای امام خمینی (ره) می‌تواند مجموعه ماندگار فرهنگی و هنری برای آیندگان باشد.

وزیر فرهنگ با اشاره به مجموعه عملیات عمرانی و ساخت‌وساز در مصلای امام خمینی (ره) گفت: کارها و اقدامات متراکمی در فضای مصلای حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفته که کمتر پیوست رسانه‌ای داشته و به همین دلیل مردم درباره فضای این مکان اطلاع کمی دارند. مصلای امام (ره) مجموعه فاخر هنری است که از جنبه‌های مختلف قابل اعتنا و توجه است.

v94mPP9mPKzh

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: این وزارتخانه نزدیک‌ترین نهاد حاکمیتی در رابطه با همکاری‌های دوجانبه فرهنگی و هنری با مصلای امام خمینی (ره) است. در دو دهه اخیر بسیاری از نمایشگاه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب، مطبوعات و قرآن در این مجموعه فاخر برگزار شده و بعد از این هم بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری این وزارتخانه قابل ارائه است. 

رئیس شورای هنر گفت: از فضای مصلای حضرت امام خمینی (ره) همچنین می‌توان در کنار فعالیت‌های مذهبی، در راستای برنامه‌های اجتماع‌محور که در سطح شهر به آن نیازمند هستیم بهره برد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید