حمایت انصارالله یمن از حماس

کدخبر: ۴۵۵۶۹۱
اقتصادنیوز:‌ عضو شورای عالی سیاسی یمن اقدام انگلیس در تروریستی اعلام کردن جنبش حماس را محکوم کرد.
حمایت انصارالله  یمن از حماس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن به اقدام روز جمعه انگلیس در تروریستی اعلام کردن جنبش حماس واکنش نشان داد.

وی گفت: «تروریستی اعلام کردن حماس را محکوم می‌‌کنیم که البته این اقدام از سوی انگلیس که بنیانگذار اشغالگری است تعجب برانگیز نیست».

وی در ادامه افزود: «این اقدام انگلیس با سالگرد اعلامیه جنایتکارانه بالفور همزمان بوده و این اقدام تاکید بر ادامه حمایت از رژیم جنایتکار توسط انگلیس است».

دولت انگلیس روز جمعه  در ادامه سیاست ضد فلسطینی و حامی رژیم صهیونیستی خود، تمام جنبش مقاومت اسلامی فسطین (حماس) را تروریستی اعلام کرد. «پریتی پاتل» وزیر کشور انگلیس خبر داد که به دستور وی، هرگونه فعالیت گروه حماس در انگلیس را ممنوع کرده است.

پاتل در بیانیه‌ای گفت: «حماس از قابلیت‌های تروریستی قابل توجهی برخوردار است، از جمله دسترسی به تسلیحات گسترده و پیشرفته و همچنین امکانات آموزشی تروریست‌ها را به همراه دارد.»

وی با تکرار اتهام‌زنی‌های بی‌اساس که رنگ‌وبوی ادعاهای رژیم اسرائیل را داشت، افزود: «به همین دلیل است که من امروز اقدام به ممنوعیت کامل حماس کردم».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید