دست برتر را در خلیج فارس داریم

معاون سیاسی سپاه: دشمن قصد دارد با مذاکره امتیاز بگیرد

کدخبر: ۴۵۶۵۹۰
معاون سیاسی سپاه گفت: سپاه در سال‌های اخیر بار‌ها آمریکا را تحقیر کرده و امروز دست برتر را در خلیج فارس دارد و ناوشکن‌های مدرن آمریکایی حریف فرزندان پاسدار نیروی دریایی سپاه نیستند.
معاون سیاسی سپاه: دشمن قصد دارد با مذاکره امتیاز بگیرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ‌دوم یدالله جوانی در نشست مشترک شورای مدیران آموزش و پرورش استان قزوین با رؤسای کانون بسیج فرهنگیان نواحی و مناطق استان قزوین که در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بعد از ۴۰ سال پر افتخار بدون اینکه به آرمان‌هایش خیانت شود، بر سر شعار‌های خود پافشاری کرده و حاکمیت آن به آرمان‌هایش خیانت نکرده؛ در صورتی که سایر انقلاب‌ها مثل انقلاب فرانسه حتی به دهه دوم هم نرسیدند و با تغییر در شعار و آرمان مواجه شدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که پا در قرن ۲۱ گذاشته است، افزود: انقلاب اسلامی که منبعث از قانون اساسی است به دنبال پیشرفت در بعد مادی و معنوی است و آموزش و پرورش، معلمان و دانش‌آموزان باید در مرکز و نقطه محوری این پیشرفت باشند.

سردار جوانی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری در حوزه رسالت بسیج تصریح کرد: مقام معظم رهبری بار‌ها فرموده‌اند در علم باید شتاب بگیریم و به نقطه‌ای برسیم که در آینده‌ای نه چندان دور هر کسی بخواهد علم را فرا بگیرد، مجبور به آموختن زبان فارسی باشد.

وی افزود: باید حق اسلام را ادا کنیم و ما هم امروز می‌خواهیم اسلام را پیاده کنیم. قیام امام راحل (ره) برای همین بود و به همین خاطر تشکیل بسیج مردم را به صحنه آورد، اما باید بدانیم بسیجی واقعی کسی است که در بین مردم نگاه آگاهانه‌تری دارد.

مشکلات امروز کشور ناشی از جنگ فرهنگی است

معاون سیاسی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تغییر تاکتیکی دشمن از جنگ فرهنگی آن‌ها علیه مردم ایران نام برد و گفت: امام راحل (ره) این پیش‌بینی را کردند که دشمن در آینده به جای تفنگدار، قلم به دست می‌فرستند و بار‌ها مقام معظم رهبری از این راهبرد به شبیخون فرهنگی تعبیر کردند.

سردار جونی افزود: متأسفانه ما جنگ فرهنگی را جدی نگرفتیم و مشکلات عدیده کشور از این ناحیه است. هرچند امروز دشمنان ما به این جمع‌بندی رسیده‌اند که اگر تا سال ۲۰۲۵ نتوانند بر ما مسلط شوند، دیگر هرگز نخواهند توانست ایران را مهار کنند.

وی با اشاره به رویارویی‌های چند ساله اخیر ایران با آمریکا گفت: ایران اسلامی در سال‌های اخیر آمریکا را تحقیر کرده و امروز دست برتر در خلیج فارس با ماست و ناوشکن‌های مدرن آمریکایی حریف فرزندان پاسدار نیروی دریایی سپاه نیستند.

دشمن قصد دارد با مذاکره امتیاز بگیرد

سردار جوانی در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده که تقابل با ایران بی‌فایده است و قصد دارد با مذاکره امتیاز بگیرد و به بهانه مذاکرات بحث موشکی و هسته‌ای را پیش می‌کشد و به جنگ نرم بسیار امیدوار است. 

وی افزود: قدرت ایران و رسیدن به پیشرفت و توسعه بدون تسلط بر فضا امکان‌پذیر نیست و دشمن قصد دارد این علم بومی و پیشرفت را از ما بگیرد. چرا که طبق آیات صریح قرآن کفار و مشرکین از شما راضی نخواهند شد، مگر شما را تابع محض خود کنند.

با انقلابیگری باید بر مشکلات فائق شویم

سردار جوانی با اشاره به آخرین سخنان فرانسیس فوکویاما نظریه‌پرداز آمریکایی گفت: فوکویاما که روزی آمریکا را به عنوان تنها مکتب لیبرال دموکراسی غربی و نجات بخش بشر می‌دانست، امروز اذعان کرده که این مکتب فرو ریخته و بیشترین نقش را در این فروپاشی انقلاب اسلامی داشته است.

وی افزود: باید با انقلابیگری که جوهره‌اش عقلانیت است، در همه عرصه‌هایی که مشکل داریم با پیشرفت بر مشکلات فائق آمده و در این عرصه نقش آموزش و پرورش بی‌بدیل است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید