امام جمعه زاهدان: دستیابی به توافق وین کمترین حق مردم ایران است

کدخبر: ۴۵۸۹۶۵
امام جمعه موقت زاهدان گفت: دستیابی به توافق عزتمندانه در مذاکرات هسته ای کمترین حق ایران اسلامی است.
امام جمعه زاهدان: دستیابی به توافق وین کمترین حق مردم ایران است

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از ایسنا، احمد راهداری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان افزود: ملت ایران نیز با بصیرت و آگاهی خود به هیچ کسی اجازه تخطی از خطوط قرمز نظام را نمی دهند.

 خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه بیان کرد: رفع کامل تحریم‌ها و احقاق حقوق ملت برای استفاده از دانش هسته‌ای باید هدف اصلی تیم مذاکره کننده در وین باشد.

راهداری گفت: تمام تلاش غرب آن  است که رنگ و بوی مذاکرات را به سمت هسته‌ای جلوه دهد که این امر دقت بیش از پیش تیم دیپلماسی را می طلبد.

وی با بیان اینکه باید توپ را در میدان دشمن قرار داد ادامه داد: باید از گذشته عبرت گرفت و اشتباهات قبل مجدد تکرار نشود.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: تیم ایرانی باید به درستی به غرب بفهماند که بدقولی کرده و  تیم غربی اطمینان کامل دهد که تمام تحریم ها را حذف می کند.

وی در ادامه به جایگاه مومن در دین اسلام پرداخت و اظهار داشت: مومن محبوب خداست و باعث خیر و برکات الهی است.

حجت الاسلام راهداری تصریح کرد: حرمت مومن از خانه کعبه بالاتر است و هر کس مومنی را مورد ظلم قرار دهد با خدا دشمنی کرده است.

وی با بیان اینکه خواندن قرآن و استفاده از رزق و روزی حلال از جمله نکاتیست که باعث افزایش ایمان و از نشانه های فرد مومن است اظهارداشت: مسوولان باید شکرگذار خداوند باشند که عمرشان گره خورده به خدمت مومنان است.

امام جمعه موقت زاهدان ضمن تبریک ۱۲ آذر ماه روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و روز جهانی معلولان گفت: از افتخارات این کشور اینست که دارای قانونی با کمترین عیب است.

وی به ۱۶ آذر ماه روز دانشجو اشاره کرد و ضمن تبریک این روز افزود: در این روز دانشجویان، هوشیاری، بصیرت و بیداری خود در برابر جریانات منحرف و استکباری را به درستی به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام راهداری ولادت حضرت زینب (س) را نیز پیشاپیش تبریک گفت و افزود: در روزگار سخت مریضی آنچه بیش از همه به مردم آرامش می‌دهد تلاش بی‌وقفه، شبانه‌روزی و جهادی پرستاران است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید