لرستانی‌ها 35 هزار نامه برای رئیسی نوشتند

کدخبر: ۴۶۱۰۹۷
در سفر رئیس جمهور به لرستان،35 هزار نامه مردمی برای رئیسی نوشته شد.
لرستانی‌ها 35 هزار نامه برای رئیسی نوشتند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، علی اصغر صفری در سخنانی اظهار داشت: در یازدهمین سفر استانی رئیس جمهور به لرستان ۳۵ هزار نامه مردمی دریافت شد.

وی عنوان کرد: با پایان دریافت نامه‌های مردمی، هم اکنون بیش از ۳۰۰ نفر مشغول ثبت درخواست‌های مردمی، ارسال کد پیگیری و ارسال نامه‌ها به نهاد ریاست جمهوری و دستگاه‌های مربوطه هستند.

مسئول ستاد پاسخگویی بر خط و پردازش نامه‌های مردمی لرستان ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به لرستان، ستاد بر خط ۱۱۱ به منظور پاسخگویی به نامه‌ها و مطالبات مردمی در محل سالن ورزشی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان فعال شد.

صفری بیان داشت: در این ستاد نیروهای مستقر با بهره گیری از ۱۰۰ خط تلفن و ۲۰۰ رایانه آماده پاسخگویی و ثبت درخواست‌ها و مطالبات مردمی شدند.

وی گفت: همچنین نامه‌های جمع آوری شده در جریان سفر رئیس جمهوری به لرستان نیز برای ثبت و رسیدگی در قالب سامانه الکترونیکی مردم و دولت، به این ستاد انتقال داده شدند.

مسئول ستاد پاسخگویی بر خط و پردازش نامه‌های مردمی لرستان افزود: مردم با شماره گیری ۱۱۱ به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت متصل و درخواست‌های خود را ثبت کرده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید