پیام سرلشکر باقری درپی درگذشت سفیر ایران در یمن

کدخبر: ۴۶۳۸۷۱
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت «حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن را تبریک و تسلیت گفت.
پیام سرلشکر باقری درپی درگذشت سفیر ایران در یمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سپاه‌نیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن را تبریک و تسلیت گفت و تأکید کرد: آن سردار گرامی عمر بابرکت خویش را وقف حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

شهادت سردار فداکار، برادر دو شهید، جانباز عزیز عرصه‌های دفاع مقدس و سفیر انقلابی جمهوری اسلامی ایران در صنعا شهید حاج حسن ایرلو موجب تأثر و تألم شد.

بی‌شک مجاهدت‌های آن سردار گرامی که عمر بابرکت خویش را وقف حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد در حافظه تاریخی ملت شهیدپرور ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد و برای آن سردار عالی‌قدر باقی‌الصالحات خواهد ماند؛ درود و صلوات الهی بر روح بلند آن مجاهد فی سبیل‌الله و جانباز فداکار.

اینجانب شهادت آن سردار فداکار و مخلص را محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده معزز، یادگاران گرامی، همکاران و همرزمان آن شهید عزیز در دستگاه دیپلماسی کشور و آحاد ملت بصیر و شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه کبریایی، رحمت و رضوان الهی برای آن شهید و صبر و اجر جزیل برای خانواده محترم مسئلت دارم. ان‌شاءالله خداوند متعال روح آن شهید و برادران شهیدش را با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور فرماید.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستادکل نیروهای مسلح

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید