سرکار گذاشتن جو بایدن در یک تماس تلفنی/ بزن بریم براندون به چه معنا است؟

کدخبر: ۴۶۴۲۰۴
«بزن بریم براندون» (Let's Go Brandon) یک شعار سیاسی و یک میم اینترنتی است که به عنوان جایگزینی برای شعار «لعنت به جو بایدن» استفاده می‌شود.
سرکار گذاشتن جو بایدن در یک تماس تلفنی/ بزن بریم براندون به چه معنا است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به همراه همسرش، به بهانه تبریک سال نو با چندین خانواده آمریکایی تماس ویدئویی برقرار کردند. در یکی از تماس ها، پدر خانواده ضمن تبریک سال نو به رئیس جمهور آمریکا، در پایان صحبت، بایدن را سرکار گذاشت.

این شهروند آمریکایی در پایان صحبت هایش از عبارت «بزن بریم براندون» استفاده کرد که در ادبیات سیاسی آمریکا مترادف «لعنت به جو بایدن» محسوب می‌شود. مشخص نیست که بایدن معنای این عبارت را فهمیده باشد یا خیر، اما او جمله شخص گوینده را تایید کرد.

«بزن بریم براندون» (Let's Go Brandon) یک شعار سیاسی و یک میم اینترنتی است که به عنوان جایگزینی برای شعار «لعنت به جو بایدن» استفاده می‌شود. این عبارت در میان منتقدان بایدن به شدت محبوب شد و آن‌ها از آن برای ابراز مخالفت خود با رئیس جمهور و تمسخر وی استفاده کردند. از این عبارت به عنوان شعار تابلو‌های اعتراض و سخنرانی‌های کنگره استفاده می‌شود.

ویدیوی سرکار گذاشتن رئیس جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی به سرعت پخش و دیده شد. کمی بعد ویدئوی دیگری منتشر شد که پدر خانواده را در حال مهار خنده خود نشان می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید