وعده سخنگوی دولت درباره اینترنت و شغل های اینترنتی

کدخبر: ۴۶۵۱۲۶
بهادری جهرمی درباره طرح صیانت از فضای مجازی گفت: دولت عمیقاً معتقد است دسترسی مردم به شبکه فضای مجازی پرسرعت، با کیفیت، ارزان و امن یکی از حقوق مهم شهروندی است و دولت خود را مکلف به بهبود وضعیت اینترنت و حمایت از کسب و کارهای اینترنتی قانونی می‌داند.
وعده سخنگوی دولت درباره اینترنت و شغل های اینترنتی

به گزارش اقتصادنیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران، در رابطه با طرح صیانت در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر مرکز پژوهش‌ها ناظر به طرح مطرح شده نمایندگان در مجلس است و دولت نیز نکاتی را نسبت به آن طرح، مطرح کرده است.

دعوت پوتین از رئیسی برای سفر به روسیه/ رئیس جمهور چه زمانی به مسکو می رود؟

خاندوزی، وزیر اقتصاد استعفا داد؟

بهادری جهرمی در رابطه با طرح صیانت از فضای مجازی خاطرنشان کرد: طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربرد فضای مجازی، طرحی است که از سوی تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تهیه و به مجلس ارائه شده است.

وی اضافه کرد: وزارت ارتباطات به نمایندگی از دولت نظرات کارشناسی خود و بسیاری از نگرانی‌های مردم، اصحاب رسانه و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در خصوص طرح صیانت را جمع بندی کرده و به مجلس ارائه کرده است. دولت عمیقاً معتقد است دسترسی مردم به شبکه فضای مجازی پرسرعت، با کیفیت، ارزان و امن یکی از حقوق مهم شهروندی است و دولت خود را مکلف به بهبود وضعیت اینترنت و حمایت از کسب و کارهای اینترنتی قانونی می‌داند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: در همین راستا در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی، به پیشنهاد وزارت ارتباطات بر لزوم بهره گیری از منظومه‌های ماهواره‌ای برای تامین اینترنت مناطق دور افتاده و ایجاد پایداری و ارتقا کیفیت شبکه تصمیم گیری شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید