واکنش تند حماس به اقدام جنایتکارانه اسرائیل علیه سوریه

کدخبر: ۴۶۵۲۸۷
اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی حماس حمله اسرائیل به سوریه را شدیدا محکوم کرد و تاکید کرد که تنها مقاومت می‌تواند سد راه ادامه جنایات و حملات دشمن صهیونیستی علیه سوریه شود.
واکنش تند حماس به اقدام جنایتکارانه اسرائیل علیه سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حازم قاسم سخنگوی حماس در گفت‌وگو با "قدس پرس" حمله بامداد امروز دشمن صهیونیستی به بندر لاذقیه در سوریه را به شدت محکوم کرد و آن را اقدامی وحشیانه و جنایتکارانه خواند.

قاسم تاکید کرد که این حمله اقدامی در راستای ادامه تجاوزات دشمن علیه امت و بیانگر رفتار چپاول‌گرانه اشغالگران علیه منابع و اراضی امت است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی اشاره کرد که تنها راه مقابله با تجاوزات بی‌وقفه و تکراری دشمن صهیونیستی، مقاومت از راه‌های مختلف است و این جنایات مستلزم یکپارچه‌سازی توانمندی‌های امت و مقاومت برای پایان داده به عربده‌کشی و تجاوزات دشمن و جلوگیری از رسیدن این رژیم به اهداف خود است.

سخنگوی حماس همچنین اظهار کرد: موافقت دولت اسرائیل با طرح‌های شهرک‌سازی گسترده برای دو چندان کردن شهرک‌نشین‌ها در جولان اشغالی خصومتی جدید از جانب اسرائیل و اقدامی جدید علیه سرزمین و حقوق عربی است.

قاسم افزود: این شهرک‌ها دشمنی علیه ملت و سرزمین فلسطین است، طرح‌های شهرک سازی بار دیگر بر رویکرد عربده کشی اشغالگران می‌افزاید و سیاست توسعه طلبانه آن را افزایش می‌دهد و نقض قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی است.

این سخنگو همچنین گفت، شعار شهرک سازی دولت اشغالگر هرگز موفق نخواهد شد حقایق تاریخی و هویت عربی اراضی را تغییر دهد حقوق امت ما ثابت است و این شهرک‌سازی غریب در اراضی عربی خاتمه خواهد یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید