سردار فدوی: «شهید سلیمانی» قدرتش بیشتر از «سردار سلیمانی» است

کدخبر: ۴۶۶۹۰۶
اقتصادنیوز: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در یادواره شهدای عشایر استان سمنان و به یاد ۲۵۱ شهید عشایر استان سمنان برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی در لحظات آخر حیاتش می‌دانست که وارد قتلگاه می‌شود
سردار فدوی: «شهید سلیمانی» قدرتش بیشتر از «سردار سلیمانی» است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در یادواره شهدای عشایر استان سمنان در شهرستان مهدی‌شهر که در مسجد امام علی (ع) این شهر و به یاد ۲۵۱ شهید عشایر استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: شکست‌های پی‌درپی سیاست‌های خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی نشانه عجز آنها در تحقق اهدافشان است.

وی گفت: جبهه باطل رو به زوال و افول است و هر روز حقارت و اعتراف به شکست در آنها دیده می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان در هر اقدامی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، شکست خورده‌اند.

فدوی با بیان نقش بزرگ شهید سلیمانی در پیروزی‌های محور مقاومت، به ابعاد مختلف شهادت این اسوه ایثار و رشادت اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی در لحظات آخر حیاتش می‌دانست که وارد قتلگاه می‌شود؛ زیرا دل او به خداوند متعال ملحق شده بود و این قاعده برای همه شهداست که اول دل‌هایشان به سمت خداوند می‌رود و سپس جسم آنهاست که به پیشگاه الهی روانه می‌شود.

وی افزود: «شهید سلیمانی» قدرتش بیشتر از «سردار سلیمانی» است؛ هر روز که از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد، شکست‌های بیشتری بر جبهه استکبار فرود می‌آید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه فقط دلدادگان انقلاب اسلامی می‌توانند ریشه فتنه‌ها را بخشکانند، گفت: باید در راه مستقیم انقلاب و شهدا مصمم بوده و اصرار داشته باشیم که اهداف انقلاب اسلامی به‌طور کامل اجرایی شود.

فدوی بیان کرد: همه باید تکالیف خود را انجام دهیم تا بتوانیم با خیل بزرگ رهروان جبهه حق و انقلاب رهسپار شویم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید