ملاقات نماینده بن‌سلمان با نمایندگان آمریکا، فرانسه و روسیه در مذاکرات وین

کدخبر: ۴۶۷۳۷۳
اقتصادنیوز: نماینده دائم عربستان در سازمان های بین المللی به طور جداگانه با نمایندگان آمریکا و فرانسه و روسیه در مذاکرات وین دیدار و رایزنی کرد.
ملاقات نماینده بن‌سلمان با نمایندگان آمریکا، فرانسه و روسیه در مذاکرات وین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شبکه سعودی العربیه اعلام کرد که عبدالله بن خالد بن سلطان، نماینده دائم عربستان در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز(جمعه) با رابرت مالی، مامور ویژه وزارت خارجه آمریکا در ایران دیدار و رایزنی کرد.

این شبکه همچنین اعلام کرد که نماینده عربستان روز گذشته نیز با فیلیپ ایریرا، رئیس هیات مذاکره کننده فرانسه در وین دیدار و گفت وگو کرده است.

عبدالله بن خالد بن سلطان به طور جداگانه با میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در وین نیز دیدار و درخصوص آخرین تحولات مذاکره با ایران درخصوص برنامه هسته ای رایزنی کردند.

بر اساس این گزارش، نماینده عربستان در سازمان های بین المللی پیش از این تاکید کرده بود که کشورش مذاکرات وین و نتایج نشست ها را از نزدیک دنبال می کند.

وی گفته بود: عربستان بر حمایت مداوم خود از تمامی تلاش های بین المللی در راستای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای تاکید می کند و خواستار عدم از دست دادن فرصت برای رسیدن به راه حلی است که امنیت و ثبات منطقه را حفظ کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید