روند مذاکرات وین با حضور امیرعبداللهیان بررسی شد

کدخبر: ۴۶۷۸۹۹
اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی آخرین وضعیت مذاکرات وین با حضور وزیر امور خارجه خبر داد.
روند مذاکرات وین با حضور امیرعبداللهیان بررسی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، محمد عباس‌زاده مشکینی در توضیح نشست امروز (یکشنبه، ۱۹ دی‌ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مسئولان ستادکل نیروهای مسلح، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان در جریان بررسی این طرح نظرات و پیشنهادهایی را مطرح کردند. مقرر شد در جلسه مفصلی پیشنهاداتی که از سوی مراجع مختلف و نمایندگان عنوان شده را بررسی کنیم تا طرح کارشناسی و پخته‌ای به تصویب برسد.

وی ادامه داد: گزارش اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از نظارت میدانی خود که به نقاط مختلف کشور انجام شده نیز در ادامه جلسه با حضور مسئولان ذی‌ربط عنوان و بررسی شد. همچنین پیشنهادات ساختاری درباره بودجه سال آینده مرتبط با سیاست خارجی و امنیت ملی بودجه در این نشست عنوان شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در ادامه نشست آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه مهمان کمیسیون امنیت ملی خواهد بود، نمایندگان موضوعاتی از جمله آخرین خبرها پیرامون روند مذاکرات وین را پیگیری خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید