نظر سردار سلیمانی درباره آیت الله هاشمی از زبان مرعشی/ توصیه حاج قاسم به دولت روحانی چه بود؟

کدخبر: ۴۶۷۹۷۷
دبیرکل حزب کارگزاران پیرامون رابطه میان حاج قاسم و آیت‌الله هاشمی گفت: به نظر من نه آقای سلیمانی در ماه‌ها و سال‌های آخر خیلی تحلیل‌ها و مواضع آقای هاشمی را قبول داشت و نه آقای هاشمی همه آنچه توسط سردار سلیمانی انجام می‌شد را قبول داشت.
 نظر سردار سلیمانی درباره آیت الله هاشمی از زبان مرعشی/ توصیه حاج قاسم به دولت روحانی چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایران، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران درباره برخی اظهارات حاشیه‌ای بویژه بعد از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه حاج قاسم موافق برجام یا بازوی سخت‌افزاری نظام در تحقق برجام بود، گفت: اگر واقعاً چنین بود، چرا آقای ظریف در آن فایل صوتی گفتند ایشان به مسأله دیپلماسی ضربه زده است؟!  حاج قاسم مخالف دیپلماسی نبود، بلکه ایشان مخالف وابستگی و سازش بود و به دولت قبل می‌گفت از این راه به جایی نمی‌رسید.

دبیرکل حزب کارگزاران نیز پیرامون رابطه میان حاج قاسم و آیت‌الله هاشمی گفت: به نظر من نه آقای سلیمانی در ماه‌ها و سال‌های آخر خیلی تحلیل‌ها و مواضع آقای هاشمی را قبول داشت و نه آقای هاشمی همه آنچه توسط سردار سلیمانی انجام می‌شد را قبول داشت.  

مرعشی که برادر همسر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز هست، در این باره افزود: هاشمی با سردار سلیمانی درباره مسائل سوریه اختلاف نظر داشت.

وی همچنین تصریح کرد: آقای سلیمانی در آخرین حرفی که از ایشان شنیدم گفت که آقای هاشمی چون مدتی است که سیستم اطلاعاتی کشور، اطلاعات دقیق را به ایشان نمی‌دهد و دسترسی به اطلاعاتش ضعیف شده، تحلیل‌هایش از واقعیت فاصله گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید