حاشیه سازی برای سفر رئیسی به روسیه، ممنوع!

کدخبر: ۴۷۰۳۵۰
در تصاویر، رئیسی و پوتین دور یک میز بزرگ نشسته اند که در فضای مجازی غیرعادی دانسته شده.باحتمال زیاد این چینش بخاطر رعایت پروتکل های کرونایی است.
حاشیه سازی برای سفر رئیسی به روسیه، ممنوع!

به گزارش اقتصادنیوز، محمد مهاجری در صفحه تلگرامی خود نوشت : 

می توان مخالف رئیسی بود و این حق هر ایرانی است. می توان مخالف #پوتین بود و حتی او را #تزار جدید خواند. می توان مخالف گسترش روابط ایران و روسیه بود و به خاطر روابط استراتژیک مسکو و تل آویو، سران روسیه را دوست ایران ندانست. می توان روسیه را بخاطر رای دادن به قطعنامه های ضدایرانی حتی بائن به ایران دانست ،اما در مورد  سفر رئیس جمهور به مسکو نباید حرمت ایران را زیر پا گذاشت.

باید دانست که در سفرهای رسمی مقامات  در باره پروتکل استقبال توافق می شود .معمولا روسای دولتها به استقبال در فرودگاه نمی روند و این کار به یکی از اعضای کابینه محول می شود..ما هم در ایران همین کار را می کنیم. 

محمد مهاجری : حاشیه سازی برای رئیسی ، ممنوع

 

در تصاویر امروز، رئیسی و پوتین دور یک میز بزرگ نشسته اند  که در فضای مجازی غیرعادی دانسته شده.باحتمال زیاد این چینش بخاطر رعایت پروتکل های کرونایی است.  

بعضی هم با انتشار تصویر نمازخواندن آقای رئیسی به آن خرده گرفته اند. قطعا خرده گیری به انجام فریضه کار غلطی است، اما این غلط نیست که بگوییم انتشار تصویر نماز رئیس جمهور، هیچ ارزش افزده سیاسی و رسانه ای ندارد و نشان از بی تجربگی و ناشیگری تیم رسانه ای دولت است که بسیار مبتدی عمل می کند.

 در هرحال،این حاشیه سازی ها برای کمرنگ کردن متن است. . از اپوزیسیون انتظاری جز حاشیه سازی علیه مسئولان از هر جناحی نیست ولی دوستان داخلی و ایران دوستان باید بدانند هر مسئولی در خارج از کشور نماینده ملت بزرگ ایران است و نباید پشت او را خالی کرد و در تضعیفش کوشید. این کار زشت را #مااصولگراها در7-8سال گذشته  در مورد دیپلماتهای کشور دائما انجام داده ایم  و  حتما غلط کرده ایم و به بیراهه رفته ایم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید