گلایه مهم رئیس جمهوری در پانزدهمین سفر استانی

کدخبر: ۴۷۲۲۶۲
اقتصادنیوز: رییس‌جمهور در جریان پانزدهمین سفر استانی خود در سفر به گیلان از وضعیت ۲ رودخانه شهر گذر گوهررود و زرجوب رشت بازدید کرد و با انتقاد از وضعیت نامناسب رودخانه گوهررود خواستار برنامه‌ریزی و ساماندهی وضعیت این رودخانه‌ها در کمترین زمان ممکن شد.
گلایه مهم رئیس جمهوری در پانزدهمین سفر استانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در این بازدید که با همراهی دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان انجام شد، رئیس سازمان محیط زیست استان و مسئولان شهرداری رشت گزارشی از دلایل آلودگی  این رودخانه و آسیب های زیست محیطی ناشی از آن ارائه و تخلیه فاضلاب شهری و صنعتی در این رودخانه‌ها را علت اصلی آلودگی اعلام کردند.
رئیس جمهوری پس از شنیدن ارائه گزارش یادشده ،با انتقاد از وضعیت نامناسب رودخانه گوهررود خواستار برنامه‌ریزی و ساماندهی وضعیت این رودخانه‌ها در کمترین زمان ممکن شد.

آیت الله رییسی گفت: این رودخانه می تواند از جلوه های زیبا و جاذبه های گردشگری باشد و مسئولان باید با همکاری مردم در این زمینه همت کنند.

رییس جمهور در جریان این بازدید همچنین در گفتگوی چهره به چهره با ساکنان این محل مشکلات آنان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
رودخانه های شهر گذر گوهر رود و زرجوب در گذشته از مکان های دیدنی شهر و حتی محل ماهیگیری بود ؛ اما امروزه  با ورود فاضلاب موجب آلودگی و انتقال این آلودگی‌ها به تالاب انزلی و ایجاد چهره ناخوشایند شهری شده است؛متاسفانه این دو رودخانه به کانال انتقال فاضلاب تبدیل شده‌ و آلودگی های بشدت زیست محیطی بوجود آورده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید