رئیسی: ناخرسندی مقام رهبری از دهه ۹۰ را به خرسندی تبدیل می کنیم

کدخبر: ۴۷۲۸۰۱
اقتصادنیوز: رییس‌جمهور گفت: دولت مصمم است با تحقق توصیه‌های امروز مقام معظم رهبری، ناخرسندی معظم له را به رضایت خاطر ایشان و مردم عزیز تبدیل کند.
رئیسی: ناخرسندی مقام رهبری از دهه ۹۰ را به خرسندی تبدیل می کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر انقلاب درخصوص رونق تولید گفت: تولید نجات دهنده کشور از مشکلات است لذا لازم است جهت‌گیری و برنامه‌ریزی اصلی همه دستگاه‌های اجرایی، تلاش برای رونق تولید و حمایت از تولیدگران باشد.

رییس جمهور تهیه سند نقشه راه صنعتی کشور را اقدامی ضروری دانست و گفت: دولت با پرهیز از تصدی‌گری، به دنبال مدیریت، نظارت و هدایت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی است.

آیت‌الله رئیسی وجود ثبات در مقررات را برای فعالان اقتصادی حائز اهمیت دانست و گفت: بی‌ثباتی در مقررات و تصمیم‌گیری‌های موردی باعث سردرگمی مردم، تولیدکنندگان و صادرکنندگان می‌شود و باید با اقدام جهادی به این بی‌ثباتی خاتمه داده شود تا فعالیت اقتصادی و بازار برای مردم و فعالان عرصه تولید قابل پیش بینی باشد.

رییس‌جمهور، بیانات مقام معظم رهبری را دغدغه مردم و فعالان اقتصادی دانست و از معاون اول خواست با تشکیل کارگروهی متشکل از اعضای دولت، ‌نخبگان اقتصادی و تولید کنندگان موارد مطرح شده در دیدار معظم‌له با فعالان اقتصادی را پیگیری و اجرایی کند.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آنچه در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ اتفاق افتاد ظهور قدرت الهی بود لذا یوم الله نامیده می شود.

وی افزود: در آن روز رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت قدرت‌های بزرگ جهانی کنار زده شد و ملتی با نام خدا و برای اجرای قوانین الهی به قدرت رسیدند. این روز را نباید فراموش کرد چرا که هم روز پیروزی جریان حق و هم روز اضمحلال جریان باطل بود.

آیت‌الله رئیسی گفت: یادآوری ایام دهه فجر الزاماتی دارد که باید مورد توجه همگان باشد. گرامیداشت ایام دهه فجر ۱۳۵۷صرفا برای بیان یک رخداد تاریخی نیست بلکه باید فلسفه و علل وقوع آن با توجه به ویژگی‌های دهه فجر ۱۴۰۰ مورد تحلیل و تبیین قرار گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید