خط و نشان قاطع سپاه پاسداران برای آمریکا و اسرائیل

کدخبر: ۴۷۲۸۴۰
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، عنوان کرد: دست مدد الهی به آمریکایی ها در خلیج فارس شش سیلی محکم زد که از آستین رزمندگان اسلام بیرون آمد و توانستیم هیمه آمریکا را خرد کنیم.
خط و نشان قاطع سپاه پاسداران برای آمریکا و اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار علیرضا تنگسیری در یادواره ۲۲۴ شهید شهرستان سیاهکل، حضور در مجالس شهدا را به دعوت خود شهدا دانست و اظهار کرد: حضور در مجالس شهدا به معنی سلام بر شهداست و شهدا زمانی که ما نیازمند هستیم پاسخ ما را می دهند.

وی شهدا را لنگرگاه انقلاب اسلامی دانست و افزود: در آستانه چهل وچهارمین سال انقلاب اسلامی هستیم و این ایام به شهدا تعلق دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، با اشاره به اخلاص و از خودگذشتگی شهدا، عنوان کرد: شهدا رفتند تا ما بمانیم و به ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم.

تنگسیری، با بیان اینکه شهدا با خدا عهد بستند، گفت: انقلاب اسلامی میراث شهداست و وظیفه داریم از میراث شهدا حراست کنیم؛ همچنین مطالعه وصیتنامه های شهدا ضرورت دارد.

وی پشتیبانی از انقلاب و پیروی از ولایت فقیه و توجه به نماز و حفظ حجاب را از محورهای وصایای شهدا دانست و عنوان کرد: مادامی که با شهدا و در مسیر شهدا هستیم، هیچ دشمنی جرات ندارد به ما ضربه بزند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه باید از شهدا مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را بیاموزیم، تصریح کرد: دست مدد الهی به آمریکایی ها در خلیج فارس شش سیلی محکم زد که از آستین رزمندگان اسلام بیرون آمد و توانستیم هیمه آمریکا را خرد کنیم.

وی رمز ایستادگی شهدا در برابر دشمن را با خدا بودن دانست و گفت: مادامی که خدا را داریم، از دشمنان واهمه نداریم و همه این تحریم ها و تهدیدات و مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده، برای پیامبر(ص) نیز وجود داشت و به برکت خون شهدا از این آزمون ها پیروز بیرون خواهیم آمد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه جوانان سلحشور و غیرتمند ایران اسلامی همواره برای عزت کشور ایثار و فداکاری می کنند، متذکر شد: امروز اگر رزمندگان اسلام در دریا مقابل آمریکایی ها می ایستند، برگرفته از ارواح پاک شهداست و دشمن حق ندارد وارد آب های سرزمینی ما شود و حتی در آب های تحت نظارت ما قرار بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم توسل به شهدا و ادامه دادن راه آنان، اضافه کرد: باید از انقلاب و رهبری پشتیبانی کنیم تا پرچم شهدا را به دست امام زمان(عج) برسانیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید