خبرهای جدید درباره حملات موشکی یمن به امارات و عربستان/ پهپادهای صماد 3 به میدان آمدند

کدخبر: ۴۷۲۹۵۳
سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره جزئیات حمله به امارات اعلام کرد: اهداف منحصر به فرد و مهمی در ابوظبی با استفاده از موشک‌های بالستیک "ذو الفقار" هدف قرار گرفتند.
خبرهای جدید درباره حملات موشکی یمن به امارات و عربستان/ پهپادهای صماد 3 به میدان آمدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار بیانیه‌ای درباره جزئیات حمله بامداد امروز به عمق امارات نوشت: یگان موشکی و پهپادی یمن عملیات نظامی گسترده "طوفان یمن۳" را انجام و عمق امارات را هدف قرار دادند.

بنابر گزارش روسیا الیوم، وی درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد: اهداف منحصر به فرد و مهمی در ابوظبی با استفاده از موشک‌های بالستیک "ذو الفقار" هدف قرار گرفتند.

وی گزارش داد: همچنین در این عملیات اهداف حساسی در دوبی با استفاده از پهپادهای "صماد۳" هدف قرار گرفتند.

این مقام یمنی همچنین اعلام کرد: نیروهای یمن همچنین پایگاه "شاروره" عربستان و مواضع این کشور در "جیزان" و "عسیر" را با پهپادهای صماد۳ و "قاصف کی۲" هدف قرار دادند.

یحیی سریع در ادامه تأکید کرد: تا زمانی که تجاوز به یمن و ملت ما ادامه یابد امارت‌های مختلف امارات ناامن خواهند بود و این کشور هدف حملات مداوم ما قرار خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: نیروهای مسلح یمن بار دیگر به شهروندان مقیم امارات و به شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی در این کشور توصیه می‌کند که به اهداف حساس و مناطق حیاتی این کشور نزدیک نشوند؛ چراکه این اهداف در دوره آتی هدف حمله قرار خواهند گرفت.

یحیی سریع همچنین خاطرنشان کرد: ما دست بسته نخواهیم نشست و ملت ما از ویرانی‌های جنگ رنج می‌برند و به دفاع مشروع از یمن ادامه خواهیم داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید