هشدار دوباره یمن درخصوص حمله به نمایشگاه اکسپو دبی

کدخبر: ۴۷۳۳۵۶
اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن هشدار خود را درباره احتمال حمله به نمایشگاه اکسپو دبی تکرار کرد و از همه شهروندان اماراتی و اتباع خارجی مقیم این کشور خواست از همه امکانی که احتمال هدف قرار گرفتن آنها وجود دارد، دور باشند..
هشدار دوباره یمن درخصوص حمله به نمایشگاه اکسپو دبی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در صفحه شخصی خود در توئیتر بار دیگر با تکرار هشدار درباره نمایشگاه اکسپو دبی نوشت: «برای اینکه نمایشگاه اکسپو امنیت داشته باشد، دوباره توصیه خود را تکرار می‌کنیم».

پایگاه خبری المسیره گزارش داد، سرتیپ یحیی سریع همچنین از همه شهروندان اماراتی و اتباع خارجی مقیم این کشور خواست از همه امکانی که احتمال هدف قرار گرفتن آنها وجود دارد، دور باشند.

این در حالی است که امارات پیشتر از به تعویق افتادن مراسم اکسپو دبی که قرار بود ٣٠ ژانویه برگزار شود خبر داد و علت آن را شرایط اضطراری اعلام کرد.

مسئولان مرتبط با نمایشگاه اکسپو دبی اعلام کردند که مجبور شده‌اند به دلایل فوق العاده جشنی را که قرار بود در تاریخ ۳۰ ژانویه در دبی برگزار شود، لغو کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز پس از دو حمله موفق جنبش انصارالله به ابوظبی و دبی با اشاره به نمایشگاه اکسپو دبی در صفحه توئیتر خود نوشته بود: در برابر ما شاید شکست بخوری.... بهتر است مقصد خود را تغییر دهید.

انصارالله یمن در قالب «عملیات طوفان یمن ۱» و «عملیات طوفان یمن ۲» یمن موفق شد ابوظبی و دبی را با پهپادها و موشک‌های خود هدف قرار دهد. مبارزان یمنی به امارات توصیه کرده‌اند از جنگ یمن خود را کنار بکشد در غیر این صورت باید منتظر حملات بیشتر باشد.

پیش از این نیز یحیی سریع به شرکت‌های خارجی مستقر در امارات توصیه کرده بود سرمایه‌های خود را از امارات خارج کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید