نگرانی جدی اسرائیل از قدرت پهپادی یمن

کدخبر: ۴۷۳۳۸۱
اقتصادنیوز: یک تحلیلگران اسرائیلی با تاکید بر قدرت پهپادی و موشکی ارتش یمن گفت: شکی نیست که آنچه ما در امارات شاهدش هستیم مقدمه ای برای آنچه برای ما رخ خواهد داد، است.
نگرانی جدی اسرائیل از قدرت پهپادی یمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر تحلیلگران صهیونیست اعلام کردند: حوثی ها به شکل دائم عربستان و امارات را هدف قرار خواهند داد و ابوظبی باید که به زندگی زیر این حملات عادت کند.

المسیره گزارش داد، این تحلیلگران تاکید کردند: شکی نیست که آنچه ما در امارات شاهدش هستیم مقدمه ای برای آنچه برای ما رخ خواهد داد، است.

تحلیلگران صهیونیست افزودند: حوثی ها از موشک های بالستیکی استفاده کردند که برد آنها ۱۲۰۰ کیلومتر است و نیز پهپادهایی را به کار گرفتند که برد پروازی آنها ۱۵۰۰ کیلومتر است و به راحتی عربستان و امارات را پوشش می دهدتحلیلگران صهیونیست افزودند: حوثی ها از موشک های بالستیکی استفاده کردند که برد آنها ۱۲۰۰ کیلومتر است و نیز پهپادهایی را به کار گرفتند که برد پروازی آنها ۱۵۰۰ کیلومتر است و به راحتی عربستان و امارات را پوشش می دهد.

این تحلیلگران صهیونیست اعلام کردند: ما اهتمام تحولات امارات را دنبال می کند و می دانیم که این ابزار جدید می تواند به ما برسد. پهپادهای یمنی توان رسیدن به ایلات را دارند.

پیش از این یک مقام صهیونیست به المانیتور گفت: حمله به امارات اوج جرات و شهامت حوثی ها بود و این جرات آنها به شدت اسرائیل را نگران می کند زیرا آن از توان بالایی در زمینه موشکی و پهپادی برخوردار هستند و تهدید آنها برای اسرائیل یک تهدید واقعی است.

تحلیلگران صهیونیست هم اعلام کردند: دست اندرکاران امور امنیتی اسرائیل پیش بینی می کنند که بندر ایلات و نیروگاه اتمی دیمونا و دیگر اهداف در اسرائیل در زمره بانک اهداف حوثی ها خواهد بود.

این تحلیلگران صهیونیست اعلام کردند: حوثی ها از توان بالایی برخوردارند و قادر به شلیک موشک و حملات پهپادی و هدف قرار دادن اهداف در برد ۲۰۰۰ کیلومتری به شکل دقیق هستند.

تحلیلگران صهیونیست گفتند: حمله به امارات هشدارآمیز بود و یمنی ها توان هدف قرار دادن اهداف بسیار مهم و حیاتی تر در امارات را هم دارند.

این تحلیلگران اذعان کردند: هدف قرار گرفتن عمق امارات بدترین کابوسی بود که می شد، تصور کرد.

سانه های رژیم صهیونیستی از استقرار سامانه های پدافندی از سوی این رژیم در مناطق واقع در ساحل دریای سرخ خبر دادند.

این اخبار همزمان با پیش بینی تل آویو درباره حملات احتمالی از یمن است. رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تل آویو سامانه های دفاع هوایی خود را در شهر ایلات تقویت کرده است. استقرار سامانه ها از بیم حملات نیروهای صنعا به رژیم صهیونیستی است.

در این راستا روزنامه «الاخبار» در گزارشی نوشت: انصارالله تصمیم به هدف گرفتن رژیم صهیونیستی به شکل مستقیم دارد موضوعی که باعث وحشت در تل‌آویو شده زیرا اسرائیلی‌ها می‌دانند کسی که ابوظبی را هدف می‌گیرد می‌تواند ایلات را نیز بزند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۹ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید