ناپدید شدن عجیب یک جنگنده با دو سرنشین در هوا!

کدخبر: ۴۷۳۶۳۶
اقتصادنیوز: وزارت دفاع ژاپن در حال تحقیق درباره سرنوشت نامعلوم سرنشینان یک جنگنده اف-۱۵ هستند که امروز دقایقی پس از برخاستن از پایگاه کوماتسو، مفقود شده است.
ناپدید شدن عجیب یک جنگنده با دو سرنشین در هوا!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، سرنوشت نامعلوم دو سرنشین اف-۱۵ ژاپن بعد از بلند شدن این جنگنده از یک پایگاه هوایی  این کشور خبرساز شده است.

رسانه‌های ژاپنی روز دوشنبه (امروز) گزارش دادند، یک جنگنده اف-۱۵ وزارت دفاع ژاپن دقایقی بعد از برخاستن از پایگاه «کوماتسو» در منطقه «ایشیکاوا» این کشور ناپدید شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع ژاپن در حال تحقیق درباره سرنوشت نامعلوم سرنشینان یک جنگنده اف-۱۵ هستند که امروز دقایقی پس از برخاستن از پایگاه کوماتسو، مفقود شده است.

به گفته وزارت دفاع ژاپن، هنوز اطلاعی از سرنوشت اف-۱۵ و دو سرنشین آن در دست نیست. این جنگنده بعد از اینکه پنج کیلومتر در دریای ژاپن مشغول پرواز بود، به یکباره ارتباط راداری‌اش را از دست داد.

 

تحقیقات وزارت دفاع ژاپن درباره علت ناپدید شدن اف-۱۵ آغاز شده اما گمان می‌رود این جنگنده در دریای ژاپن سقوط کرده باشد. شبکه «ان‌اچ‌کی» خبر داد، گارد ساحلی چندین قایق را به منطقه‌ای که ممکن است اف-۱۵  سقوط کرده باشد، فرستاد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید