واکنش حسام الدین آشنا به ادعای خلع سلاح پلیس توسط روحانی

کدخبر: ۴۷۳۹۹۸
اقتصادنیوز: مشاور پیشین روحانی در پیام توییتری در واکنش به ادعای کاربری که گفته بود روحانی دستور خلع سلاح پلیس را داده است، نوشت: ‌آن دستور مربوط به حوادث دی‌ماه ۹۶ بود تا بدون خونریزی شرایط را مدیریت کند.
واکنش حسام الدین آشنا به ادعای خلع سلاح پلیس توسط روحانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر فوری، مشاور پیشین روحانی در واکنش به کاربری که گفته بود روحانی دستور خلع سلاح پلیس را داده است نوشت: ‌آن دستور مربوط به حوادث دی‌ماه ۹۶ بود تا بدون خونریزی شرایط را مدیریت کند.

‌حسام الدین آشنا در توئیتی در این باره نوشت: آن دستور مربوط به حوادث دی‌ماه ۹۶ است که بحمدالله نیروی انتظامی توانست بدون دخالت دیگران و بدون خونریزی و تلفات شدید، شرایط را مدیریت کند.

وی افزود: تاریخ را تحریف نکنید.

گفتنی است شب گذشته مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز حین اجرای مأموریت، با اراذل و اوباش، درگیر شدند که در این درگیری سروان علی اکبر رنجبر، بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید شهید شد.

طبق فیلم‌های موجود، خودروی پرایدی در محل منتظر بوده که به محض رسیدن خودروی انتظامی، مجرمان با یک سلاح سرد بزرگ از خودرو پراید پیاده شده و پس از باز کردن در عقب خودروی انتظامی، سرباز وظیفه را مجروح کرده بودند که سرباز به دلیل مسلح نبودن به سمت رستوران برای یافتن وسیله دفاع حرکت کرده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید