وعده مهم معاون رئیسی به زنان/ به نام ناموس داعش‌وار جنایت می‌کنند

کدخبر: ۴۷۴۶۲۳
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در واکنش به قتل ناموسی عروس اهوازی در توئیتی نوشت: جامعه زنان؛ خواستار اقدام عاجل مجلس در ترمیم بخشی از خلأهای قانونی به موازات تلاش متولیان فرهنگی برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی است.
وعده مهم معاون رئیسی به زنان/ به نام ناموس داعش‌وار جنایت می‌کنند

به گزارش اقتصادنیوز، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در واکنش به قتل زن جوان اهوازی به دست همسر و حاشیه های پس از این جنایت، در رشته توئیتی نوشت: یکی چون شهید حججی بابت حفاظت از ناموس سر می دهد و دیگری به نام ناموس داعش وار جنایت می‌کند!معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، به جد پیگیر تصویب قانون و اجرا از مجلس و قوه قضاییه خواهد بود.

با اینکه بسیاری از ناهنجاریهای رفتاری مرتبط با زنان ریشه در کاستی های فرهنگی دارد اما نمیتوان از نقش قوانین بازدارنده در کاهش این آسیب ها غفلت کرد. جامعه زنان؛ خواستار اقدام عاجل مجلس در ترمیم بخشی از خلأهای قانونی به موازات تلاش متولیان فرهنگی برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی است.

او همچنین توئیتی با هشتگ های شهید حججی، حفاظت از ناموس، جنایت داعش وار، لایحه حمایت از زنان در مقابل خشونت، ترمیم خلاهای قانونی، معاونت زن و خانواده، انسیه خزعلی منتشر کرد. 

خزعلی: به نام ناموس، داعش وار جنایت می‌کنند

توئیت خزعلی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید