پیام تبریک رئیس پارلمان ترکیه به قالیباف به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

کدخبر: ۴۷۵۶۵۱
اقتصادنیوز: رییس پارلمان ترکیه در پیامی خطاب به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و نوشت: امیدوارم روابط دو همسایه با تلاش‌های دوجانبه و تماس‌های مشترک قوی‌تر شود.
پیام تبریک رئیس پارلمان ترکیه به قالیباف به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس پارلمان ترکیه در پیامی خطاب به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و نوشت: امیدوارم روابط دو همسایه با تلاش‌های دوجانبه و تماس‌های مشترک قوی‌تر شود.

خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد، «مصطفی سنتوپ» در نامه خود به محمدباقر قالیباف نوشت: از طرف خودم و ملت ترکیه، فرارسیدن روز ملی جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه به شما به نمایندگی از مردم دوست و برادر ایران تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم روابط دو کشور که بر مبنایی مستحکم با پیوندهای قوی تاریخی، فرهنگی و انسانی شکل گرفته، با تلاش مشترک مجالس دو کشور و تماس‌های دوجانبه قوی‌تر شود.

آناتولی نوشت: انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ (۱۹۷۹) به پیروزی رسید و به حکومت پادشاهی در ایران پایان داد و حکومتی بر مبنای مولفه‌های اسلامی و با مبنای دموکراتیک بنا نهاد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید