انتقادات بی پرده یک مقام نظامی از دولت روحانی /رهبر انقلاب را مجبور به مذاکره کردند

کدخبر: ۴۷۶۲۱۳
فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه می گوید: برخی هنوز گمان می کنند چه اشکالی دارد حتی اگر برای خوراک کشور بندگی برخی کشورها را کنیم، در حالیکه آزادگی بزرگترین درس حضرت اباعبدالله (ع) بود.
انتقادات بی پرده یک مقام نظامی از دولت روحانی /رهبر انقلاب را مجبور به مذاکره کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمدجعفر اسدی شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت نهمین سالگرد شهید حاج حسن شاطری و شهدای مدافع حرم استان در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم(عج) سمنان گفت: ۴٣ سال پیش ایران بنده آمریکا بود و حتی یک گروهبان ٢ آمریکایی بر درجه‌داران ایرانی سروری می‌کرد.

این سردار مدافع حرم با اشاره به اینکه آمریکایی‌هایی که در پیش از انقلاب در ایران بودند، حق توحش دریافت می کردند، گفت: شاه پهلوی بنده آمریکا بود و امام راحل ایرانیان را از این بندگی آزاد کرد.

وی ادامه داد: برخی هنوز گمان می کنند چه اشکالی دارد حتی اگر برای خوراک کشور بندگی برخی کشورها را کنیم، در حالیکه آزادگی بزرگترین درس حضرت اباعبدالله (ع) بود.

اکنون مذاکرات به ریل عزت بازگشته است

وی یادآور شد: برخی برای مذاکره با دشمنان در دوره ای محاسن تراشی کردند و رهبر معظم انقلاب را مجبور به مذاکره کردند و ولی فقیه نیز اجازه مذاکره فقط در یک موضوع دادند.

سردار اسدی ادامه داد: آبرو و حیثیت مردم را این عده چقدر از بین بردند تا بروند با دشمنان قراردادی بنویسند که مردم از آن اطلاعی ندارند، و همین عده یکجا تعهدات خود را در قبال مذاکرات انجام دادند.

اسدی یادآور شد: اکنون در این موضوع قطار به ریل خود بازگشت و مردم با اطلاع بیشتری به موضوع مذاکره نگاه می کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید