رئیس رژیم صهیونیستی عازم ترکیه می‌شود

کدخبر: ۴۷۶۵۴۵
اقتصادنیوز: خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه از برنامه ریزی رئیس رژیم صهیونیستی برای سفر به ترکیه خبر داد.
رئیس رژیم صهیونیستی عازم ترکیه می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه گزارش کرد: «اسحاق هرتزوگ» در حال برنامه ریزی برای انجام یک سفر نادر به ترکیه است.

شبکه تلویزیونی ۷ رژیم صهیونیستی هم گزارش کرد که مشاور رئیس جمهوری ترکیه و معاون وزیر خارجه این کشور در روزهای آینده عازم فلسطین اشغالی خواهند شد.
این در حالی است که بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راستای توافق سازش با بحرین، روز گذشته وارد منامه شد و قرار است امروز با شاه و ولیعهد این کشور ملاقات کند.
کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با استناد به گزارش‌های روزنامه‌های ترکیه درباره سفر مقامات ارشد اسرائیلی به ترکیه، احتمال داد که رئیس موساد یکی از این شخصیت‌های امنیتی باشد.
به گزارش این کانال تلویزیونی اسرائیلی، ارتباط خوبی بین موساد اسرائیل و سرویس اطلاعاتی ترکیه وجود دارد و این رابطه در دوران یوسی کوهن رئیس سابق موساد قوی و خوب بود، اگرچه در سطح سیاسی متشنج بود.
کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که موساد به همراه سرویس اطلاعاتی ترکیه موفق شده‌اند حداقل ۱۲ حمله تروریستی داعش در خاک ترکیه را خنثی کنند.
روز پنجشنبه گذشته هم روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» از سفر محرمانه یک مقام رژیم صهیونیستی به آنکارا و دیدار وی با مشاور ارشد «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه خبر داد.
سازشکاری برخی حکام کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی و سفر مقامات صهیونیستی به منطقه درحالی صورت می‌گیرد که کارشناسان و تحلیلگران سیاسی این سازشکاری و باز شدن پای صهیونیست‌ها را تهدیدی برای صلح و امنیت کشورهای مسلمان منطقه می‌دانند و درباره پیامدهای آن هشدار می‌دهند.
امضای توافقنامه سازش بین برخی حکام کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی با موجی از محکومیت‌ها در سطح مسئولان، شخصیت‌های سیاسی و دینی و سازمان‌های مردم نهاد و ملت‌های مسلمان روبرو شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید