دیدار امام جمعه اهل سنت زاهدان با امیرعبداللهیان+تصاویر

کدخبر: ۴۷۶۸۴۵
اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان با مولوی عیدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان دیدار کرد.
دیدار امام جمعه اهل سنت زاهدان با امیرعبداللهیان+تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، در دیدار مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان با حسین امیرعبداللهیان در محل وزارت امورخارجه، وزیر خارجه کشورمان ضمن تاکید بر رویکرد دولت مردمی و تحول گرای سیزدهم در حمایت قاطع و همه جانبه از حقوق تمامی اتباع ایرانی در خارج از کشور، از برنامه های جامع وزارت امور خارجه در استیفای حقوق ایرانیان خارج از کشور  خبر داد.

 

وزیر خارجه کشورمان در این دیدار، با تشریح آخرین وضعیت مذاکرات وین، بر عزم دستگاه سیاست خارجی در صیانت از حقوق ملت ایران تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به وضعیت منطقه و جهان اسلام، حرکت در جهت تحکیم وحدت در بین کشورهای اسلامی و امت اسلام را جزو اصول اساسی سیاست خارجی خواند و بر ضرورت بسیج همه ظرفیتها در تحکیم فضای همدلی تاکید کرد.

دیدار مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان با امیرعبداللهیان وزیر خارجه (3)

مولوی عبدالحمید نیز در این دیدار، عشق به میهن اسلامی را وجه مشترک بین تمامی ایرانیان در داخل و خارج از کشور خواند و با اشاره به خباثت های رژیم صهیونیستی در منطقه جهت ایجاد فضای اسلام گریزی و ایران هراسی، اولویت بخشی به سیاست همسایگی در دولت مردمی و تحول گرای سیزدهم را اقدامی هوشمندانه دانست.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در پایان با آرزوی موفقیت مذاکره کنندگان کشورمان در وین، سرافرازی ملت ایران و امت اسلامی را از خداوند متعال مسالت نمود.

دیدار مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان با امیرعبداللهیان وزیر خارجه (1)

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید