واکنش رهبر انقلاب به انتشار فایل صوتی فرماندهان سپاه+ فیلم

کدخبر: ۴۷۶۹۲۹
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: دشمن ملت و افکار عمومی را هدف قرار گرفته و هزینه‌های بسیاری می کند و با روش های مختلف و لجن پراکنی سعی می کند مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند.
واکنش رهبر انقلاب به انتشار فایل صوتی فرماندهان سپاه+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، رهبر انقلاب اسلامی، در جمع مردم آذربایجان‌شرقی و در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال ۱۳۵۶ فرمودند: حرکت مقاومت رو به رشد است و ابهت آمریکا در منطق شکسته شده است ما باید این را قدر بدانیم و استمرار انقلاب را ادامه دهیم جوان‌ها باید بدانند امروز دشمن چه چیزی را هدف گرفته است و نقطه مقابل آن را حرکت کنند. دشمن ملت و افکار عمومی را هدف قرار گرفته و هزینه‌های بسیاری می کند و با روش های مختلف و لجن پراکنی سعی می کند مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند. هر روز به ارکان انقلاب تهمت می زنند یک روز به مجلس شورای اسلامی، یک روز به شورای نگهبان یه روز به سپاه پاسداران به مراکزی که در پیشرفت انقلاب نقش داشته‌اند.

بیانات مهم رهبر انقلاب درباره مذاکرات برجام/ علیه سپاه لجن پراکنی می کنند

بیانات رهبر انقلاب درباره علت تذکراتشان به تیم مذاکره کننده دولت روحانی

رهبر انقلاب بیان کردند: امروز نوبت سپاه است که دشمنان تهمت بزنند و لجن پراکنی کنند آنها اگر از عکس‌العمل مردم و خشم مردم نمی‌ترسیدند به امام(ره) هم توهین می‌کردند جوانان و ملت ما باید حرکت رسانه ای و لجن پراکنی دشمن را خنثی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید