فاز دوم بیمارستان سیار شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه افتتاح شد

کدخبر: ۴۷۸۳۷۴
فاز دوم بیمارستان سیار تخصصی حاد تنفسی شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سردار پاکپور افتتاح شد.
 فاز دوم بیمارستان سیار شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه افتتاح شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح فاز دوم بیمارستان سیار تخصصی شهید آیت الله صدوقی در سپاهان‌شهر اصفهان گفت: افتتاح فاز دوم این مجموعه خدماتی، بهداشتی و درمانی سپاه، گام دیگری در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و مشارکت نیروهای مسلح به نظام سلامت کشور و مبتنی بر ماهیت مردم‌یار و ذات خدمت‌پیشه سپاه است.

وی افزود: کنار انجام دقیق و پیگیرانه و شبانه‌روزی همه اقدامات لازم برای انجام هرچه بهتر و مؤثرتر مأموریت‌های ذاتی، امنیتی، دفاعی و نظامی و به‌روزرسانی قدرت بازدارندگی، مردم‌یاری و خدمت به آنان را بخشی از ذات و ماهیت خود می‌دانیم.

سردار پاکپور ادامه داد: امروز در حوزه نظامی و دفاعی قدرت بزرگ بازدارنده و پشتوانه قدرتمند و اطمینان‌بخش امنیت مردم و نظام اسلامی در منطقه هستیم.

 وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند همه ادوار انقلاب و امروز قوی‌تر از گذشته، در حوزه‌های گوناگون خدمت‌رسانی به مردم حاضر است و همچنان از ظرفیت‌های خود برای انجام این رسالت بهره می‌گیرد و دوشادوش همه خادمان ملت، در میدان خدمت آماده و حاضر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید