توئیت توجیه‌آمیز آقای نماینده پس از توهین به مخالفان طرح صیانت/ من هم مخالف فیلتر کردن هستم

کدخبر: ۴۷۹۹۹۱
دبیر کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت در توئیتی نوشت: سگهای قلاده بلند توهین نیست بلکه تعبیری است که ریچارد المان (رئیس قدیم سازمان سیا) در مورد کسانی به کار می برد که کورکورانه و بدون مزد و مواجب، مقلد و مروج تفکر لیبرال دموکراسی آمریکایی هستند.
توئیت توجیه‌آمیز آقای نماینده پس از توهین به مخالفان طرح صیانت/ من هم مخالف فیلتر کردن هستم

به گزارش اقتصادنیوز، مهرداد ویس کرمی، نماینده مردم خرم آباد روز گذشته در توئیتی با هشتگ فضای مجازی خطاب به مخالفان طرح صیانت نوشت:« فضای مجازی؛ ۱. به دلیل اهمیت، موضوعی حاکمیتی و محتاج قانونگذاری است. ۲. در کشورهای پیشرفته قانونمند است.۳. چند وجهی،پیچیده و نیازمند مدیریت فراقوه ای است. ۴. گرگ های مجازی و  سگهای قلاده بلند غربگرا از قانونمندی آن می‌ترسند. ۵. قانونمندی، به نفع کسب و کارهای سالم مجازی است.»

پس از آن که توئیت دبیر کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت با واکنش های منفی و انتقادات زیادی رو به رو شد، او در توئیتی نوشت:« سگهای قلاده بلند توهین نیست بلکه تعبیری است که ریچارد المان (رئیس قدیم سازمان سیا) در مورد کسانی به کار می برد که کورکورانه و بدون مزد و مواجب، مقلد و مروج تفکر لیبرال دموکراسی آمریکایی هستند؛ بلند بودن قلاده به این معناست که نمی دانند با چند واسطه و نامحسوس، کنترل می شوند!»

همچنین این نماینده موافق طرح صیانت در توئیتی دیگر نوشت:« من هم مخالف فیلتر کردن فضای مجازی هستم چون با یک توئیت میتوانم به نوکران لیبرال دموکراسی آمریکایی در هر کشوری اطلاع دهم که ریچارد المان آنها را  سگ قلاده بلند میداند باشد که به خود آیند. پس آفرین بر مردم شریف ایران که امثال او و « نظام لیبرال دموکراسی آمریکایی» را تحقیر کرده اند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید