ادعاهای عضو تندرو جبهه پایداری؛

پشت پرده تغییر در تیم مذاکره کننده دولت رئیسی / باقری از تیم ظریف استفاده می کند

کدخبر: ۴۸۱۱۳۲
نماینده عضو پایداری در یک سخنرانی فاش کرده است که به علت ضعیف بودن مدعیان انقلابی، باقری کنی همه آنها را کنار گذاشت.
پشت پرده تغییر در تیم مذاکره کننده دولت رئیسی / باقری از تیم ظریف استفاده می کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت امتداد، محمود نبویان در سخنرانی که در بیست و ششمین همایش دفتر ارتباطات فرهنگی – جهاد تبیین انجام شده است، پشت پرده حذف مدعیان انقلابی گری در مذاکرات را برملا کرده است. 

او البته سعی کرده تا همه تقصیرها را به گردن ظریف و تیم او در وزارت امور خارجه بیندازد تا به این ترتیب در صورت لزوم باز هم همه مشکلات به گردن آنها بیفتد. اما فارغ از این تلاش بی نتیجه، نبویان در بخشی از این سخنرانی حرفها و گفتگوهای درونی با باقری کنی را برملا کرده و نشان می دهد چرا تیم هسته ای تغییر کرده است. 

او می گوید: «آمدند به ما گفتند آن تیم انقلابی آدم های ضعیفی بودند آقای باقری کنی به این نتیجه رسید که باید از تیم ظریف استفاده کند.» نبویان در تمام این سخنرانی اعضای تیم «قوی و انقلابی» خودشان را معرفی نمی کند. اما کاملا واضح است که اختلافاتشان با باقری کنی و احیای برجام به کنار زده شدن این تیم باز می گردد.

حمله عضو جبهه پایداری به توافق تیم باقری کنی در وین | جامعه 24

تیمی که ظاهرا فقط ادعا داشتند و آنقدر ضعیف بودند که دیپلمات مورد اعتماد و ضدبرجامیشان (یعنی باقری کنی) هم می بیند چاره ای جز این ندارد که آنها را با یک تیم قوی تعویض کند. 

نکته اما اینجاست که برای آنکه آقای باقری کنی و دولت سیزدهم (و بخش مهمی از اصولگرایان) بفهمند که «تیم مدعیان انقلابی گری» چقدر «ضعیف هستند» سالها ملت را اسیر کردند و سفره ها و معیشت مردم را به گروگان گرفتند.

همانطور که یکبار جهانگیری گفت «بودجه چوب ادب سیاستمدار است»، امروز می بینیم دولت همه شعارهایش را در مورد حمایت از محرومان کنار گذاشته و  حتی به دنبال ارز 4200 تومان رفت. برهمان اساس باید گفت: «مذاکرات و روابط بین الملل هم چوب ادب مدعیان انقلابی گری است.»

 همانها که از دور حرف می زنند و وقتی پشت میز می نشینند یا باید تبدیل شوند به باقری کنی (که می فهمد برجام بهترین راه است) و یا عیار آنها در میزان توانایی و سوادشان سنجیده میشود. تا آنجا که انقلابی ها هم مدعیان را به خاطر ضعیف بودن به خارج از تیم مذاکره کننده هدایت می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید