جنایت وحشتناک طالبان در هرات/ سر 3 کودک را بریدند!

کدخبر: ۴۸۱۶۱۶
منابع آگاه از کشته شدن پنج عضو یک خانواده شامل سه کودک در شهرستان انجیل در غرب افغانستان خبر دادند.
جنایت وحشتناک طالبان در هرات/ سر 3 کودک را بریدند!
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، منابع آگاه از کشته شدن پنج عضو یک خانواده شامل سه کودک در شهرستان انجیل در غرب افغانستان خبر دادند.

یک خبرنگار در هرات، به شرط فاش نشدن نامش، به ایندیپندنت گفت که افراد مسلح ناشناس وارد خانه شدند و پدر، مادر و سه فرزند خانواده را سر بریدند. این خبرنگار افزود هنوز هیچ گروه یا شخصی مسئولیت این جنایت را بر عهده نگرفته است، اما ساکنان هرات را به‌شدت نگران و هراسان کرده است.

مارال و مونا فرجاد عزادار شدند+ تصاویر

مسئول مطبوعات اداره اطلاعات طالبان در هرات، در صحبت با رسانه‌های افغانستان، کشته شدن پنج عضو یک خانواده در شهرستان انجیل را تایید کرد و گفت هنوز در مورد عاملان این قتل اطلاعی ندارد، اما تلاش‌ها برای ردیابی آنان جریان دارد.

درحالی که طالبان همواره از تامین امنیت در سراسر افغانستان سخن می‌گویند، اخبار قتل، آدم‌ربایی، دادگاه‌های صحرایی، دزدی و گروگان‌گیری هر روز از گوشه و کنار افغانستان به گوش می‌رسد. علاوه بر بازداشت‌ها و قتل‌های هدفمند طالبان، سرقت‌های مسلحانه و آدم‌ربایی در نزدیک به هفت ماه گذشته در کابل و دیگر شهرهای افغانستان قربانیان زیادی داشته است.

طالبان همه کارمندان دولت سابق را اخراج می‌کند

برخورد طالبان با کارمندان دولت سابق، برخورد ارباب و رعیتی است.

طالبان کارمندان دولت پیشین افغانستان را که عمدتا تحصیل‌کرده، آموزش‌دیده و باتجربه‌اند را از کار اخراج و جنگجویانی را به جای آنان منصوب می‌کنند که دانش و تجربه کاری ندارند.

گزارش ایندیپندنت نشان می‌دهد در تازه‌ترین مورد 18 نفر از کارمندان اداره برق‌رسانی برشنا در استان بغلان که بیشتر در بخش‌های فنی کار می‌کردند، بدون دلیل از کار اخراج و به‌جای آنان 18 عضو گروه طالبان منصوب شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید