خط و نشان فرمانده بلند رتبه ارتش برای دشمنان/ دست از پا خطا کنید، پاسخ کوبنده خواهیم داد

کدخبر: ۴۸۳۰۱۴
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: هر متجاوزی علیه ایران اسلامی دست از پا خطا کند، منتظر پاسخ کوبنده خواهد بود و این پاسخ برای دشمنان پشمان کننده است.
خط و نشان فرمانده بلند رتبه ارتش برای دشمنان/ دست از پا خطا کنید، پاسخ کوبنده خواهیم داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش این نیرو در استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور گفت: نیروی هوایی در استقلال و امنیت تمامیت ارضی هر کشور نقش مهمی دارد و نیروی هوایی ارتش مؤثرترین نقش را در استمرار امنیت پایداری که بر مرزها به‌ویژه آسمان کشور حاکم است برعهده دارد.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این نقش مهم را با انجام موفق مأموریت‌های محوله تا الان به خوبی انجام داده و در آینده هم استوار از امنیت کشور در آسمان ولایت دفاع می‌کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به وضعیت آمادگی نیروی هوایی ارتش در حراست از آسمان کشور، با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش آماده‌تر از همیشه از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند، تصریح کرد: اکنون نیروی هوایی ارتش در اوج آمادگی و صلابت قرار دارد.

امیر سرتیپ خلبان واحدی با تأکید بر اینکه همه ما سرباز ولایت هستیم، ولایتمداری را یکی از شاخه‌های مهم نیروهای مسلح برشمرد و تصریح کرد: ما سربازان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آماده‌ایم که هر دستور، فرمان و منویاتی را که ایشان صادر کنند را تمام قد جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به امنیت کامل حاکم بر آسمان کشور، خطاب به ملت عزیز ایران، تصریح کرد: به مردم عزیز ایران اطمینان خاطر می‌دهم که تیزپروازان نیروی هوایی ارتش با چشمان باز از مرزها و آسمان کشور حراست و دفاع می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه هیچ کشوری جرات نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران را ندارد، امنیت را خط قرمز نیروهای مسلح برشمرد و خاطرنشان کرد: هر متجاوزی علیه ایران اسلامی دست از پا خطا کند، منتظر پاسخ کوبنده خواهد بود و این پاسخ برای دشمنان پشمان کننده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید