پیام صوتی معنادار زلنسکی به سوئیس

کدخبر: ۴۸۳۹۶۹
اقتصادنیوز: رئیس جمهور اوکراین در یک پیام صوتی گفت: شهرهای اوکراین به دستور افرادی که در اروپا زندگی می‌کنند و در شهرهای زیبای سوئیس از دارایی که در شهرهای شما است، لذت می‌برند، نابود می‌شوند. واقعا خوب است که این امتیاز را از آنها سلب کنیم.
پیام صوتی معنادار زلنسکی به سوئیس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، رویترز اعلام کرد، زلنسکی که مکررا از مخاطبان خارجی برای کمک به کشورش درخواست می‌کند، به شرکت‌کنندگان در یک تظاهرات ضد جنگ در برن گفت که بانک‌های سوئیس جایی هستند که پول افرادی که این وضع را به راه انداخته‌اند، در آنجا انباشته شده است و حساب‌های آنها باید مسدود شود.

 

او در یک پیام صوتی گفت: «شهرهای اوکراین به دستور افرادی که در اروپا زندگی می‌کنند و در شهرهای زیبای سوئیس از دارایی که در شهرهای شما است، لذت می‌برند، نابود می‌شوند. واقعا خوب است که این امتیاز را از آنها سلب کنیم.»

سوئیس بی‌طرف که عضو اتحادیه اروپا نیست، تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه افراد و نهادهای روسیه را به طور کامل تصویب کرده است؛ از جمله دستور مسدود کردن دارایی آنها در بانک‌های سوئیس.

رئیس‌جمهوری اوکراین، صبح امروز با انتشار ویدئویی که در کی‌یف ضبط کرده بود، خطاب به ولادیمیر پوتین گفته بود: «زمان ملاقات و زمان صحبت است. من می‌خواهم که همه به خصوص در مسکو صدایم را بشنوند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید