ابتلای سخنگوی کاخ سفید به کرونا

کدخبر: ۴۸۴۴۹۴
اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید آمریکا از مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای خود خبر داد
ابتلای سخنگوی کاخ سفید به کرونا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، منابع خبری  سه شنبه شب به وقت تهران اعلام کردند که سخنگوی کاخ سفید آمریکا به کرونا مبتلا شده است.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» در این زمینه اعلام کرد که آزمایش کرونای «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید مثبت اعلام شد. ساکی در صفحه توییتر خود با اعلام این خبر نوشت که به دلیل ابتلا به کرونا نمی‌تواند «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده را در سفر به اروپا همراهی کند.

جن ساکی از دو ملاقات خود با بایدن در روز دوشنبه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی خبر داد. گفته می‌شود که آزمایش کرونای جو بایدن منفی اعلام شده است.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که با اعلام مبتلا شدن جن ساکی به کرونا «کریس میگر» فعلا به عنوان سخنگوی کاخ سفید در نشست‌ها حاضر خواهد شد.  

رئیس جمهور پیشین آمریکا نیز اخیرا  از آزمایش مثبت کرونای خود خبر داد. «باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین آمریکا در توییتی نوشت: «آزمایش کووید من مثبت اعلام شد. من چند روزی است که گلو درد دارم، اما حالم خوب است. من و میشل(همسر باراک اوباما) از اینکه واکسینه شدیم و تقویت شدیم سپاسگزاریم. آزمایش او منفی اعلام شد. اگر واکسن نزده‌اید، برای کاهش موارد ابتلا، باید واکسن بزنید.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید