هشدار صریح سردار پاکپور به دشمنان/ با هر تهدیدی مقابله می‌کنیم

کدخبر: ۴۸۴۷۲۰
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به بیداری و آمادگی حافظان امنیت ایران اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان، خاطرنشان کرد: امنیت مطلوبی در مرزهای غربی کشور استقرار دارد و حافظان امنیت ملت ایران برای تحکیم و تداوم این امنیت از بذل جان و هر ایثار و گذشتی دریغ ندارند.
هشدار صریح سردار پاکپور به دشمنان/ با هر تهدیدی مقابله می‌کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در نخستین مرحله از بازدیدهای سال ۱۴۰۱ در مناطق عملیاتی تحت کنترل قرارگاه نجف اشرف حضور یافت و ضمن تجدید دیدار با پاسداران حافظ امنیت در این مناطق و تبریک سال نو، از مجاهدت شبانه روزی آنان برای تأمین آسایش، آرامش و امنیت مردم تقدیر کرد.

وی با اشاره به بیداری و آمادگی حافظان امنیت ایران اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان، خاطرنشان کرد: امنیت مطلوبی در مرزهای غربی کشور استقرار دارد و حافظان امنیت ملت ایران برای تحکیم و تداوم این امنیت از بذل جان و هر ایثار و گذشتی دریغ ندارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: هر تهدیدی که امنیت مرزهای ما را به مخاطره بیاندازد بی تردید در شعاع واکنش قاطع ما قرار دارد.

سردار پاکپور با بیان اینکه هر نقطه از مرزهای غربی کشور یادآور فرازی از رشادت و ایثار رزمندگان اسلام است،گفت: حضور و صیانت از مرزها در این مناطق که آکنده از عطر شهدای گلگون کفن دفاع مقدس است، یک توفیق و افتخار ویژه است

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید