انتقاد امام جمعه اصفهان از استفاده‌های نامناسب از عیدنوروز

کدخبر: ۴۸۴۸۱۱
اقتصادنیوز: امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به پوشش های نامناسب به ویژه در عید نوروز گفت: امروز دشمن در کشور جنگ اعتقادی به راه انداخته است که باید به آن توجه داشت.
انتقاد امام جمعه اصفهان از استفاده‌های نامناسب از عیدنوروز

به گزارش اقتصادنیوز سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر اصفهان افزود: نوروز از اعیادی است که مورد تایید ائمه اطهار(ع) به ویژه امام صادق (ع) بود.

وی ادامه داد: از استفاده های نامطلوب در ایام نوروز پوشش های نامناسب افراد در شهر است و از محاسن نوروز نیز می‌توان به نظافت و خانه تکانی و صله رحم اشاره کرد.

وی درباره نامگذاری سال ۱۴۰۱ به سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" اظهارداشت: این یعنی با دانش، امور کشاورزی و پزشکی و سایر نیازها را اصلاح و بهبود ببخشیم.

حجت الاسلام میردامادی عنوان کرد: دانشمندان ما باید حمایت و تشویق شوند و به جای شعار و تابلونویسی در ارگان‌ها، دانشگاه‌ها را باید متحول کرد تا دانشمندان مجبور به خروج از کشور نشوند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نوروز درباره "شیرینی ها و تلخی های سال گذشته" گفت: "انتخابات باشکوه ریاست جمهوری" و "روی کار آمدن دولت مردمی"، تازه نفس و دارای ریلی جدا از دولت قبل، و "ساخت واکسن کرونا" از افتخارهای سال گذشته بود.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین بر لزوم حفظ وحدت تاکید و خاطرنشان کرد: "مشکل بیکاری و سختی معیشت مردم"از تلخی های سال گذشته بود که امیدواریم در سال جدید با تدابیر خوب دولت و راهنمایی های رهبری این مشکلات حل شود.

وی همچنین بر لزوم حفظ وحدت تاکید و خاطرنشان کرد: ریشه حساسیت‌ها بی‌تقوایی و هوای نفس ایجاد کننده اختلاف است.

میردامادی با اشاره به ضرورت حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح، یادآور شد: قهرمانان سپاه ما در اربیل تمام پایگاه‌های اسرائیل را زیر و رو کرد که به گفته آمریکا سپاه ایران امروز، قوی تر از هر زمان دیگری است.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین گفت: قدرتمند شدن تنها به قدرت نظامی و سلاحی نیست بلکه باید به لحاظ اقتصادی، علمی، هسته‌ای و فرهنگی نیز قدرتمند شد.

همه‌پرسی جمهوری اسلامی ایران در نوع خود در جهان بی‌نظیر بود

میردامادی با اشاره به سالگرد همه‌پرسی جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین ماه گفت: در این همه پرسی همه اقشار مردم حضور داشتند که در نوع خود در جهان بی‌نظیر است.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید