هشدار جدی حماس به اسرائیل در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان

کدخبر: ۴۸۵۳۲۸
اقتصادنیوز: معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس به شبکه خبری المیادین گفت که جلوگیری رژیم صهیونیستی از راه دادن نمازگزاران به مسجد الأقصی درهای جهنم را به روی آن باز خواهد کرد.
هشدار جدی حماس به اسرائیل در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، صالح العاروری معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس سه شنبه شب با تهدید رژیم صهیونیستی گفت که هرگونه تجاوزگری اسراییل به نمازگزاران در مسجدالاقصی موجب تشدید تنش ها خواهد شد.

این مقام حماس به شبکه خبری المیادین گفت که جلوگیری رژیم صهیونیستی از راه دادن نمازگزاران به مسجد الأقصی درهای جهنم را به روی آن باز خواهد کرد.
وی اظهار کرد: به طرف های ذیربط اطلاع داده ایم که اگر رمضان فرا رسد و اسیران همچنان دست به اعتصاب غذا زده باشند، سرزمین های اشغالی منفجر خواهد شد.
العاروری گفت که اشغالگران اکنون در معرض یک امتحان قرار دارند.
وی افزود: وقت آن رسیده است که اشغالگران این درس را یاد بگیرند که قدس و مقدسات و مسجد الاقصی خطر قرمز ماست.
این مقام حماس افزود: اشغالگران صهیونیست زیر فشار اینکه سرزمین‌های اشغالی منفجر شود، به درخواست اسیران فلسطینی پاسخ داده است.
وی افزود که در مرحله آینده شاید رژیم صهیونیستی به کاهش تنش دست بزند، چرا که می داند که مرحله پس از عملیات شمشیر قدس متفاوت از مرحله قبل آن است.
العاروری در خصوص عملیات شهادت طلبانه اخیر در شهر بئر السبع در کرانه باختری هم گفت که این اقدام نشان داد که رژیم صهیونیستی نمی تواند هویت و ماهیت ما را نادیده بگیرد.
وی از ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری و سرزمین های سال ۱۹۴۸ خواست که روز زمین را زنده نگه دارند.
العاروری گفت که ایده رژیم صهیونیستی برای دورنگه داشتن نیروهای مقاومت از رویارویی با اشغالگران یک اندیشه سخیفانه است که هرگز به ذهن نیروهای مقاومت نیز خطور نکرده است.
مقام حماس اظهار کرد که نیروهای ما و مقاومت و مجاهدان ما از گروه های مختلف همواره درحال درگیری با اشغالگران خواهند بود.
وی به جنگ شمشیر قدس اشاره کرد و گفت که این نبرد که ۱۱ روز در غزه ادامه پیدا کرده، مقدمه ای برای یک جنگ طولانی بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید