جنایت جدید نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

کدخبر: ۴۸۵۷۸۴
اقتصادنیوز: یک دختر ۱۹ ساله فلسطینی در شهرک «تقوع» واقع در شرق بیت لحم به محض پیاده شدن از اتوبوس توسط خودروی نظامیان صهیونیست زیر گرفته شد.
جنایت جدید نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، خودروی نظامیان صهیونیست یک دختر ۱۹ ساله فلسطینی را در شرق «بیت لحم» واقع در کرانه باختری زیر گرفت.

پایگاه خبری معا فلسطین گزارش داد، شاهدان عینی اعلام کردند، یک دختر ۱۹ ساله فلسطینی در شهرک «تقوع» واقع در شرق بیت لحم به محض پیاده شدن از اتوبوس توسط خودروی نظامیان صهیونیست زیر گرفته شد.

بر اساس این گزارش، نظامیان اشغالگر، خودروی اورژانس اسرائیلی فراخوانده  و این دختر فلسطینی را به ایست بازرسی «مزموریه» منتقل کردند و تاکنون جزئیات بیشتری در دست نیست.

شاهدان عینی افزودند که حال این دختر ۱۹ ساله فلسطینی هنگام انتقال به مرکز ایست و بازرسی مزموریه وخیم بوده است.

این در حالی است که صبح روز پنجشنبه نیز در یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری، ۲ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شهید و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به این حمله نظامیان صهیونیست در جنین اعلام کرد که پاسخ به این جنایت شنیع صهیونیست‌ها، تشدید مبارزه در برابر اشغالگران و شهرک‌نشینان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید