اعتراف سنگین رژیم صهیونیستی/ روزهایی سخت و تراژدیک اسرائیل

کدخبر: ۴۸۵۸۲۲
اقتصادنیوز: گانتس، وزیر جنگ اسرائیل با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی روزهایی سخت و تراژدیک را پشت سر می‌گذارد، گفت: نیروهای امنیتی هر ماه ده‌ها عملیات را هم خنثی می‌کنند.
اعتراف سنگین رژیم صهیونیستی/ روزهایی سخت و تراژدیک اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بنی گانتس وزیر جنگ اسرائیل در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در پاسخ به انتقادات از دولت به سبب ناتوانی در خنثی کردن عملیات‌های فلسطینیان تاکید کرد که سخت است بتوان فردی را که در یک لحظه سلاح سرد به دست می‌گیرد و تصمیم به اجرای عملیات مقاومتی می‌گیرد، شناسایی کرد.

مجری این شبکه در ادامه سخنان او را قطع کرد و گفت عملیات‌های اخیر تنها حمله با سلاح سرد نبوده بلکه در دو عملیات اسلحه نیز مورد استفاده قرار گرفته است که قبلا چنین عملیاتی نیاز به برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی قبلی دارد.

گانتس افزود که رژیم صهیونیستی روزهایی سخت و تراژدیک را پشت سر می‌گذارد. او مدعی شد که نیروهای امنیتی هر ماه ده‌ها عملیات را هم خنثی می‌کنند.

وی اظهار داشت که نیروهای امنیتی در حال تحقیق در مورد این مسئله هستند که مجری عملیات بنی براک چطور توانسته با خودرو و مسلح از طریق شکاف در بخشی از دیوار حائل خود را به این شهر برساند و طی یک عملیات ۵ صهیونیست را به قتل رسانده و ۹ نفر دیگر را هم زخمی کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بنی گانتس عنوان کرد که روزهای بسیار سختی در پیش است و نهادهای امنیتی اسرائیلی باید با هم برای خنثی کردن عملیات‌های آتی همکاری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید