لرزه بر اندام اسرائیل/ افزایش بودجه نیروهای پلیس

کدخبر: ۴۸۵۸۴۹
اقتصادنیوز: در پی عملیات استشهادی در تل آویو، سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش کامل در آمده‌اند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «عومر بارلو» وزیر امنیت داخلی این رژیم برای ارائه بودجه ۱۸۱ میلیون شِکِلی (هر شکل برابر با ۰.۳۱ دلار) به پلیس این رژیم موافقت کرد.
لرزه بر اندام اسرائیل/ افزایش بودجه نیروهای پلیس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منابع خبری گزارش دادند، در پی عملیات استشهادی فلسطینیان در فلسطین اشغالی، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بودجه نیروهای پلیس این رژیم را افزایش داده است.

پایگاه خبری معا فلسطین گزارش داد، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «عومر بارلو» وزیر امنیت داخلی این رژیم برای ارائه بودجه ۱۸۱ میلیون شِکِلی (هر شکل برابر با ۰.۳۱ دلار) به پلیس رژیم صهیونیستی، برای تقویت فعالیت‌های آن در مواقع اضطراری به دنبال عملیات استشهادی اخیر، موافقت کرد.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بودجه برای توانمندسازی پلیس، جذب نیرو و ایجاد یک تیپ مرزی بر پایه نیروهای ذخیره سرمایه گذاری خواهد شد.

پلیس صهیونیستی از اعلام نخست وزیر و وزیر امنیت داخلی در مورد تصویب بودجه اضافی ۱۸۱ میلیون شکل استقبال کرد؛ اما با این حال اعلام کرده است که این بودجه نمی‌تواند تمام نیازهای نیروهای پلیس را پوشش دهد.

عملیات روز سه‌شنبه یک جوان فلسطینی در تل آویو که منجر به کشته شدن ۵ نفر شد، حفره‌ها و ضعف‌های امنیتی و اجتماعی رژیم اشغالگر را نشان داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب فاش کردند که نتایج نظرسنجی در اسرائیل حکایت از آن دارد که احساس امنیت شخصی اسرائیلی‌ها از مجموع ۱۰ به چهار رسیده است.

این عملیات لرزه براندام صهیونیست‌ها انداخت و نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم از آن به عنوان یک عملیات وحشتناک یاد کرد.

به دنبال عملیات استشهادی در تل آویو، سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش کامل در آمده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید