تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بازداشت هزاران فلسطینی

کدخبر: ۴۸۷۲۷۵
اقتصادنیوز: به دنبال عملیات استشهادی تل‌آویو در شب گذشته، اسرایل از دستگیری 200 فلسطینی تاکنون خبر داده است.
تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بازداشت هزاران فلسطینی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در پی عملیات تل آویو در شب گذشته، رژیم صهیونیستی از دستگیری ۲۰۰ فلسطینی تاکنون خبر داده و به دستگیری هزاران نفر دیگر از فلسطینیان تهدید کرد.

اسکای نیوز عربی به نقل از بنی گانتس گزارش داد: تاکنون حدود ۲۰۰ فلسطینی دستگیر شده‌اند که در صورت لزوم هزاران بازداشتی نیز وجود خواهد داشت.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین تهدید کرد: این رژیم از تمام ظرفیت های اطلاعاتی و فعالیت‌های تهاجمی و دفاعی لازم برای جلوگیری از موج عملیات استفاده خواهد کرد.

به دنبال عملیات تیراندازی پنجشنبه شب در یک کلوب شبانه تل آویو که ۲ کشته و ۱۶ زخمی برجای گذاشت، اُفیر جندلمن سخنگوی نخست وزیری رژیم صهیونیستی روز جمعه در توئیتی از برگزاری نشست نفتالی بنت برای ارزیابی وضعیت با حضور وزرای جنگ و امنیت داخلی و روسای دستگاه‌های امنیتی خبر داده بود.

ایندیپندنت امروز نوشته بود یک سری حملات مرگبار در اسرائیل که به کشته شدن ۱۱ اسرائیلی انجامید، دولت را متحمل فشار زیادی کرد. رژیم صهیونیستی برای ماه رمضان، عید پسح و عید پاک در بالاترین سطح آماده باش قرار دارد. لذا باعث ایجاد خشونت‌های بیشتری میان صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها می‌شود.

گانتس مدعی شده ما آمادگی ارتش خود را در همه جبهه‌ها بالا بردیم. او این را هم گفته که افراد غیر وابسته به سازمان، یک چالش بزرگ برای تشکیلات امنیتی هستند.

گانتس افزود: ما به ارتش، شین بت (سازمان امنیت داخلی اسرائیل) و سرویس‌های امنیتی آزادی کامل می‌دهیم تا با موج عملیات مقابله کنند.

او متعهد شد که در پاسخ به عملیات تل آویو، عملیات امنیتی را از نظر حمله، دفاع و اطلاعات گسترش دهد.

گانتس افزود: «ما از محکومیت عملیات تل آویو توسط رئیس جمهوری فلسطین استقبال می‌کنیم و از او می‌خواهیم سخنان خود را به عمل تبدیل کند.»

او ادامه داد: تشکیلات خودگردان فلسطین در محکومیت این عملیات خوب عمل کرده است و باید اقدامات خود را علیه «مجرمان تروریسم» در همه بخش‌ها گسترش دهد.

گانتس گفت: مقامات در محکومیت این عملیات به خوبی عمل کردند و من خواستار گسترش عملیات امنیتی برای دستگیری افرادی هستم که قصد انجام عملیات را دارند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: سرویس‌های امنیتی اسرائیل به کار خود برای مقابله با تروریسم ادامه خواهند داد و فعالیت‌های امنیتی خود را در دوره آینده تشدید خواهند کرد.

او گفت: ما تمام اقدامات دفاعی و تهاجمی را برای جلوگیری از حملات مکرر انجام می‌دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید